Jeg tror at det er en af de ting man ikke kan sætte et tal på..
Nogle er jo sammen i rigtig mange år inden de får børn, men hvor de så går fra hinanden når de så får børn...
Her var det følser og praktiske ting der talte for at starte.. faktisk startede vi begge ud med at sige at vi IKKE ville ha børn... jeg har en fra tidligere og har aldrig ønsket at få flere....
MEN som tiden gik så ændrede vi begge ønske om det at få et barn... (uden at vi havde nævnt det for hinanden)
Jeg kan slet ikke forstille mig at min kæreste ikke skal ha et barn selv.. for han vil uden tvivl blive den bedste far... og jeg brænder inderligt for at få et barn med ham, at han skal opleve at blive biologisk far og at min datter skal blive storesøster....
Vi havde knap været sammen et år, da snakken kom ind på det... da vi stod og skulle købe hus(mht indretning af værelser i forbindelse med renovering), og mht fremtidsplaner og ønsker...
Min mor var på det sidste i sin kræftsygdom, da min kæreste på en ferie i Canada skrev hjem at jeg faktisk rigtig gerne måtte få fjernet min spiral... for han var lige så skruk som mig... så den var ude da han kom hjem....
Vi ved at vi kan få råd til det, har begge en følse og overbevisning af at vi ikke skal fra hinanden og at vi kender hinanden så godt at vi begge ved at vi er klar til det..... jeg er nået en alder af 33 år, og studere... jeg vil helst ikke være meget ældre inde jeg skal ha det sidste barn samt at det skal være mens jeg studere (jeg mangler ihvertfald 4½ år endnu)
Anmeld