hævelse opdaget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.617 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. marts 2014

Anonym trådstarter

jeg er i panik!!!

stod ude foran spejlet og nok som mange andre gør, trykker og ser sin hud and når det er ved at være den tid på måneden, og man tænker ØV! de forbanede bumser, da jeg pludseligt syntes min hals ser mærkelig ud, jeg træder et skridt tilbage og trækker min bluse ned, og opdager i skræk at min højre side af halsen nede ved kravebenet er hævet som en kæmpe pølse der snor sig!!!
jeg går i panik og blæser ind til min kæreste som sover efter nattearbejde og river ham op af sengen så han kan se, jaaa han ser hævelsen, koldt på, det hjælper ikke, jeg er ikke øm eller har ondt, jeg er ikke kommet til skade og min hjerne går amok

ringer til min mor som siger det er kirtler der sider der og jeg må holde øje og se hvordan det ser ud i morgen ellers må jeg en tur forbi lægen

jeg er så bange hvad kan det være? hvordan kan man bare hæve sådan? uden videre !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2014

BigHope13

Anonym skriver:

jeg er i panik!!!

stod ude foran spejlet og nok som mange andre gør, trykker og ser sin hud and når det er ved at være den tid på måneden, og man tænker ØV! de forbanede bumser, da jeg pludseligt syntes min hals ser mærkelig ud, jeg træder et skridt tilbage og trækker min bluse ned, og opdager i skræk at min højre side af halsen nede ved kravebenet er hævet som en kæmpe pølse der snor sig!!!
jeg går i panik og blæser ind til min kæreste som sover efter nattearbejde og river ham op af sengen så han kan se, jaaa han ser hævelsen, koldt på, det hjælper ikke, jeg er ikke øm eller har ondt, jeg er ikke kommet til skade og min hjerne går amok

ringer til min mor som siger det er kirtler der sider der og jeg må holde øje og se hvordan det ser ud i morgen ellers må jeg en tur forbi lægen

jeg er så bange hvad kan det være? hvordan kan man bare hæve sådan? uden videre !!!

Pyh sikke et chok jeg ville nok også reagere som dig, men jeg har ingen anelse om hvad det kan være. Men ja giv lægen et kald i morgen hvis det ikke forsvinder inden da.
Håber det er ganske harmløst

Anmeld

16. marts 2014

quindelist

Anonym skriver:

jeg er i panik!!!

Det er formentlig hævede lymfekirtler -det kan man godt have i noget tid efter selv en banal infektion. Det kan godt se ret voldsomt ud, uden det behøver være farligt.

Hvis ikke hævelsen falder af sig selv skal du lige omkring lægen.

Anmeld

16. marts 2014

Frk.S

Kan du tage et billede af det.

Nu er du jo anonym, men måske du kan undgå at få ansigt med.

Anmeld

16. marts 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Rolig nu! Det er formentlig bare hævede lymfekirtler. De kan hæve, når der er sygdom i kroppen. Det kan være du har en virus. Hvis du føler dig syg, så tag til lægen, men hvis du ellers er helt frisk, så skal du bare søge læge om et par uger, hvis hævelsen ikke har lagt sig. 

Anmeld

16. marts 2014

Anonym trådstarter

hej.

tak for jeres svar, jeg røg lige en tur til min mors gode veninde der er læge, og hun kunne fortælle det er kirtler der er hævet og jeg skal slappe af , men hun siger det er mystisk da det er 2 uger siden jeg var syg og jeg er frisk nu men hun syntes ikke der var grund til panik, men sagde jeg måtte lige trække den en uges tid om den ikke faldt af sig selv igen, ellers måtte jeg søge min egen læge

men syntes slet ikke jeg kan få ro i kroppen for har aldrig prøvet noget lignende før

Anmeld

16. marts 2014

CarinaSB

Anonym skriver:

hej.

tak for jeres svar, jeg røg lige en tur til min mors gode veninde der er læge, og hun kunne fortælle det er kirtler der er hævet og jeg skal slappe af , men hun siger det er mystisk da det er 2 uger siden jeg var syg og jeg er frisk nu men hun syntes ikke der var grund til panik, men sagde jeg måtte lige trække den en uges tid om den ikke faldt af sig selv igen, ellers måtte jeg søge min egen læge

men syntes slet ikke jeg kan få ro i kroppen for har aldrig prøvet noget lignende før

jeg har prøvet at jeg var syg og 5 uger efter hævede min kirtle .. og fik afvide at de kunne hæve lang tid efter at man er blevet rask :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.