Spørgsmål til tomme flasker / dåser. Smide dem væk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

980 visninger
21 svar
6 synes godt om
16. marts 2014

Anonym trådstarter

Er lidt nysgerrig efter at høre andres mening for kan mærke jeg nok er lidt hys på dette område.

har en mand som smider tomme flasker og dåser væk. Jeg snakker om dem med pant. 

Syntes ski lidt det er noget svineri men fornemmer det er mig der er galt på den ( udfra min mands reaktion )

så hvad tænker I ?

gemmer i flasker / dåser eller ryger de bare ud ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2014

2721

Anonym skriver:

Er lidt nysgerrig efter at høre andres mening for kan mærke jeg nok er lidt hys på dette område.

Syntes ski lidt det er noget svineri men fornemmer det er mig der er galt på den ( udfra min mands reaktion )

så hvad tænker I ?

Gemmer altid.
Ville aldrig smide dem ud

Anmeld

16. marts 2014

Anonym trådstarter

2721 skriver:

Gemmer altid.
Ville aldrig smide dem ud

Kunne jeg heller ikke Syntes det er åndssvagt at smide dem ud. Det bliver da alligevel til en del i løbet af et år

Anmeld

16. marts 2014

serinasmor

Anonym skriver:

så hvad tænker I ?

Gemmer dem og afleverer dem på rette sted

Anmeld

16. marts 2014

Moma

Selv om det som regel ikke er så mange penge, så gemmer vi dem også altid.

Anmeld

16. marts 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

ALT med pant bliver gemt og afleveret ca. 1 gang om måneden. Selvom det ikke er meget man får pr flaske, så synes jeg alligevel nemt man kan få samlet 25-50 kr på en måned. Og jeg kunne altså aldrig finde på at smide en halvtredser ud

Hvis der ikke er pant på ryger det i skralderen

Anmeld

16. marts 2014

2721

Anonym skriver:

Kunne jeg heller ikke Syntes det er åndssvagt at smide dem ud. Det bliver da alligevel til en del i løbet af et år

Der er jo får at de skal genbruges og det bliver de jo ikke hvis man smider dem ud.

Anmeld

16. marts 2014

Anonym trådstarter

TanyaGR skriver:

ALT med pant bliver gemt og afleveret ca. 1 gang om måneden. Selvom det ikke er meget man får pr flaske, så synes jeg alligevel nemt man kan få samlet 25-50 kr på en måned. Og jeg kunne altså aldrig finde på at smide en halvtredser ud

Hvis der ikke er pant på ryger det i skralderen

Må indrømme sådan tænker jeg nok også. Smider da heller ikke penge i skraldespanden. Og der er jo en grund til de kan afleveres - genbrug 

Anmeld

16. marts 2014

stjernehimmel

Alt med pant ryger i en pose, dåser uden pant i en anden og flasker/glas i en 3 som så kommer med på lossepladsen.... Har vi en enkelt dåse uden pant ryger den med i flaske automaten...

vi sortere også pap, plastik osv i sække og tager med på lossepladsen....

Anmeld

16. marts 2014

Anonym trådstarter

2721 skriver:

Der er jo får at de skal genbruges og det bliver de jo ikke hvis man smider dem ud.

Det er korrekt . Må indrømme jeg faktisk også tænker på pengene  Smider jo ikke bare penge i skraldespanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.