Irriterende krop!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. marts 2014

Anonym trådstarter

Skriver som anonym, da der er nogle på siden, som ikke skal vide hvem jeg er 

Først og fremmest skal det nævnes, at jeg ikke har haft sex siden 14. januar og jeg var ved lægen for to ugers tid siden, hvor jeg fik negativ på g-testen.

Nogen der ved, hvad følgende symptomer forsøger at fortælle mig om min krop?

- Besvimede for første gang nogensinde for 3 uger siden efter en træning og havde mavekramper imens. Derfor lægen tog en test for graviditet for 2 uger siden, da det kunne være en GUL.  Negativ

- alle mine tal for vitaminer, blodprocent osv er som de skal være, dog en lidt højere blodprocent end lægen forventede.

- har haft mens to gange siden, dog kun 1 dag sidste gang (er ikke på ppiller, så derfor har den gjort det før, dog noget tid siden)

- ondt i nedre del af maven og kan ikke ligge på maven, da den er øm (gør ikke ondt, men er øv)

- min livmoder var øm midt på, da lægen undersøgte den, men ikke hævet.

- lidt vand i benene (omkring anklerne)

- min lænd er begyndt at gøre ondt om aftenen

- min livvidde er vokset 6 cm de sidste 5 uger

- min fedtprocent er faldet lidt og har taget 900 g muskler på (træner 4 gange om ugen)

- har taget små to kg på, som er vand og muskler, samt fedtfrimasse over de sidste 5 uger.

- er lidt over midt i en cyklus, så PMS burde ikke have været der for 5 dage siden, men jeg kan love for, at der var humørsvingninger, samt i en uge optil (heldigvis intet de sidste 3-4 dage).

- min træthed er på tilbagetog, så har fået overskud til at rydde lejligheden op igen

- tæt på, at mine lægge går i krampe når jeg ligger mig under dynen

Nogen der har prøvet noget lignende? Skriver herinde, da jeg selv tænker, at min psyke måske spiller ind, selv om jeg ved, at jeg ikke er gravid og der ingen chance er. 

Hvad driller mig? Min læge ved det ikke og da det ikke er akut vil han lade tiden gå og se det an.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Skriver som anonym, da der er nogle på siden, som ikke skal vide hvem jeg er 

Først og fremmest skal det nævnes, at jeg ikke har haft sex siden 14. januar og jeg var ved lægen for to ugers tid siden, hvor jeg fik negativ på g-testen.

Nogen der ved, hvad følgende symptomer forsøger at fortælle mig om min krop?

- Besvimede for første gang nogensinde for 3 uger siden efter en træning og havde mavekramper imens. Derfor lægen tog en test for graviditet for 2 uger siden, da det kunne være en GUL.  Negativ

- alle mine tal for vitaminer, blodprocent osv er som de skal være, dog en lidt højere blodprocent end lægen forventede.

- har haft mens to gange siden, dog kun 1 dag sidste gang (er ikke på ppiller, så derfor har den gjort det før, dog noget tid siden)

- ondt i nedre del af maven og kan ikke ligge på maven, da den er øm (gør ikke ondt, men er øv)

- min livmoder var øm midt på, da lægen undersøgte den, men ikke hævet.

- lidt vand i benene (omkring anklerne)

- min lænd er begyndt at gøre ondt om aftenen

- min livvidde er vokset 6 cm de sidste 5 uger

- min fedtprocent er faldet lidt og har taget 900 g muskler på (træner 4 gange om ugen)

- har taget små to kg på, som er vand og muskler, samt fedtfrimasse over de sidste 5 uger.

- er lidt over midt i en cyklus, så PMS burde ikke have været der for 5 dage siden, men jeg kan love for, at der var humørsvingninger, samt i en uge optil (heldigvis intet de sidste 3-4 dage).

- min træthed er på tilbagetog, så har fået overskud til at rydde lejligheden op igen

- tæt på, at mine lægge går i krampe når jeg ligger mig under dynen

Nogen der har prøvet noget lignende? Skriver herinde, da jeg selv tænker, at min psyke måske spiller ind, selv om jeg ved, at jeg ikke er gravid og der ingen chance er. 

Hvad driller mig? Min læge ved det ikke og da det ikke er akut vil han lade tiden gå og se det an.

Glemte lige at skrive det mest underlige...

- når jeg snakker i længere sætninger i slutningen af dagen, så skal jeg nærmest hive efter vejret, det startede i onsdags og har været der tre-fire gange når jeg har snakket i tlf eller med andre.. 

Nogen der har prøvet noget lignende? 

Anmeld

16. marts 2014

Just123

Anonym skriver:

Glemte lige at skrive det mest underlige...

- når jeg snakker i længere sætninger i slutningen af dagen, så skal jeg nærmest hive efter vejret, det startede i onsdags og har været der tre-fire gange når jeg har snakket i tlf eller med andre.. 

Nogen der har prøvet noget lignende? 

Ved ikke om det er det samme, men nogle af tingene har jeg prøvet.. 

Omkring december/januar troede jeg at jeg var blevet gravid, fordi jeg fik mange symptomer, så som træthed, meget morgen kvalme (så meget så jeg ikke rigtig spiste nogle i ca 2 uger) MANGE humørsvingninger, oppustet mave, hovedpine, ømme bryster, meget tydelige blodåre på bryster, vægt øgning og INGEN tegn på mens.. 

Jeg tog mange test og fik både blodprøve og urin ved lægen. Gik fra januar til midt marts og lignede mere og mere en gravid (så meget så folk begyndte at komme med kommentarer) og symptomer blev værre og værre, og vægen steg mere og mere selv om jeg spiste præcis det samme og faktisk sundere end hvad jeg gjorde før. 

Fra januar til lidt ind i februar, tog jeg 10-12 kg på, UDEN at spise mere eller mere usundt. Træner også meget så det var meget mærkeligt. (På det tidspunkt var mens udeblevet i næsten 3 uger) men kom så til gyn, alt så normalt og fint ud, og fik så bare en besked om jeg skulle tabe mig, for jeg var for tyk til at få mens. ( skal lige siges jeg er ikke tyk, er 'normal' størrelse..

Grunden til jeg fik alle disse symptomer osv var så pga hormonsvingninger, TROR lægen (de ved ikke hvorfor de skete), men tabte mig så 1 kg og så kom mens efter 4 uger, og blødte så meget meget lidt men i 14 dage..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.