google chrome virker ikke - hjælp please

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.254 visninger
4 svar
1 synes godt om
15. marts 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Mine små, kære børn har været ved at lege med min computer, og nu virker Google Chrome ikke på computeren - der kan ikke oprettes forbindelse dertil.

Firefox virker fint, og wifi på mobilen er også uden problemer, så jeg tænker, de har været ved at ændre i nogle indstillinger, jeg simpelthen ikke ved, hvordan man ændrer tilbage.

Please, er der nogen, der kan hjælpe mig til at få det til at virke igen?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2014

Michael healer

PT skriver:

Mine små, kære børn har været ved at lege med min computer, og nu virker Google Chrome ikke på computeren - der kan ikke oprettes forbindelse dertil.

Firefox virker fint, og wifi på mobilen er også uden problemer, så jeg tænker, de har været ved at ændre i nogle indstillinger, jeg simpelthen ikke ved, hvordan man ændrer tilbage.

Please, er der nogen, der kan hjælpe mig til at få det til at virke igen?

På forhånd tak

Den nemme løsning vil nok være at afinstallere google chrome, og så installere den igen, husk at genne bogmærker hvis de ikke skal gå tabt

Anmeld

16. marts 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Michael healer skriver:

Den nemme løsning vil nok være at afinstallere google chrome, og så installere den igen, husk at genne bogmærker hvis de ikke skal gå tabt

Tak for svar - det vil jeg prøve og håbe, det virker

Anmeld

16. marts 2014

PT

Profilbillede for PT
Michael healer skriver:

nu virker det. tusinde tak for hjælpen

Anmeld

16. marts 2014

Michael healer

PT skriver:

nu virker det. tusinde tak for hjælpen

Velbekomme :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.