komme fra ryg til mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. august 2009

SaNiNa

Hvornår kunne jeres det.
Nicklas har kunne komme om på side den sidste uge, men idag op til flere gange er han kommer om på maven.

Er det ikke alt for tidlig han bliver kun 8 uger på lørdag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2009

Katjaro

Sanne og Nicklas skriver:

Hvornår kunne jeres det.
Nicklas har kunne komme om på side den sidste uge, men idag op til flere gange er han kommer om på maven.

Er det ikke alt for tidlig han bliver kun 8 uger på lørdag.

Der er stoooooor forskel på børn.

Theis der snart er 15 uger - er ikke engang i nærheden af at gøre det. Hans søster var også over 4 måneder før hun kunne.

Men der er flere fra mine terminsgrupper der har haft børn der kunne det lige så tidligt som din.

Knus Katja - der tilgengæld har en tyksak som søn

Anmeld

6. august 2009

LotteN

ej hvor flot, stort tillykke med det

Der er jo ikke noget der er for tidligt. der er som skrevet ovenover stor forskel på børn.. Lærke trillede meget meget lidt og alligevel gik hun da hun var 1 år, så man kan ikke sige fordi man gør noget langsomt alt bliver langsomt..
Så glæd du dig bare over han er super sej til at trille

Anmeld

6. august 2009

Mathilde

Min lille Celina vendte sig fra ryggen og om på siden lige da hun var blevet født... Så det var meget tidligt!
Hun har også vendt sig fra maven og om på ryggen et par gange...

Jeg tror ikke du skal tænke på at det er for tidligt. Vær stolt han er bare super dygtig din lille dreng.

Knus Mathilde

Anmeld

6. august 2009

SaNiNa

syntes bare det er så tidlig... tiden går bare alt for stærkt til jeg kan følge med mere...

Anmeld

6. august 2009

SaNiNa

Mathilde skriver:

Min lille Celina vendte sig fra ryggen og om på siden lige da hun var blevet født... Så det var meget tidligt!
Hun har også vendt sig fra maven og om på ryggen et par gange...

Jeg tror ikke du skal tænke på at det er for tidligt. Vær stolt han er bare super dygtig din lille dreng.

Knus Mathilde

Nicklas kunne osse komme om på side den første dag, men det er først her for et par uger siden han blev bevist om han kunne. så nu gør han det hele tiden

Anmeld

7. august 2009

SteVic

Det er rigtig flot at han allerede kan det nu, vær du bare glad for det.

Victor vendte sig fra mave til ryg for første gang for nogle dage siden, hold da op jeg blev stolt. Han er ca. 7 uger gammel.

Anmeld

7. august 2009

SaNiNa

SteVic skriver:

Det er rigtig flot at han allerede kan det nu, vær du bare glad for det.

Victor vendte sig fra mave til ryg for første gang for nogle dage siden, hold da op jeg blev stolt. Han er ca. 7 uger gammel.

Vi har lige haft besøg af vores sp og hun kiggede osse lige engang da jeg gjorde og fortalt at man normalt regnede med de kunne det når de var omkring 3-4 måneder gamel.

Så ja han er åbenbart meget lang fremme i sin udvikling lige der.

Anmeld

7. august 2009

mor_sabina

Sanne og Nicklas skriver:

Vi har lige haft besøg af vores sp og hun kiggede osse lige engang da jeg gjorde og fortalt at man normalt regnede med de kunne det når de var omkring 3-4 måneder gamel.

Så ja han er åbenbart meget lang fremme i sin udvikling lige der.

Dygtige dreng Min lille Phillip er 3 måneder og så småt begyndt at vælte lidt til siden så lige der er han nok lidt langsom til gengæld kan han så meget andet. Så vær du bare stolt af din lille knægt han skal nok blive til noget en dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.