Nogle med forstand på jura

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
1 svar
0 synes godt om
15. marts 2014

Anonym trådstarter

Vi har fået brev fra TDC om at vi har fået overdraget en erhvervslinie - bredbånd fra min gamle arbejdsgiver. Det er næsten 4 år siden at jeg stoppede på arbejdspladsen. Dengang henvendte jeg mig til TDC for at lave aftalen om da jeg regnede med at jeg selv skulle til at betale. De sagde at jeg ikke selv kunne opsige aftalen, men at min arbejdsgiver skulle gøre det. Jeg kontakte så arbejdsgiver flere gange pr. mail men intet er sket.

Nu får jeg så et brev med at erhvervslinien er overdraget til mig fra en hvis dato, hvilket jeg ikke vil acceptere, men har de lov til bare at overdrage linien fra en dato i starten af marts.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Vi har fået brev fra TDC om at vi har fået overdraget en erhvervslinie - bredbånd fra min gamle arbejdsgiver. Det er næsten 4 år siden at jeg stoppede på arbejdspladsen. Dengang henvendte jeg mig til TDC for at lave aftalen om da jeg regnede med at jeg selv skulle til at betale. De sagde at jeg ikke selv kunne opsige aftalen, men at min arbejdsgiver skulle gøre det. Jeg kontakte så arbejdsgiver flere gange pr. mail men intet er sket.

Nu får jeg så et brev med at erhvervslinien er overdraget til mig fra en hvis dato, hvilket jeg ikke vil acceptere, men har de lov til bare at overdrage linien fra en dato i starten af marts.

Umiddelbart ville jeg (eller min juristveninde) sige nej, da det jo er arbejdsgivernes bør du kunne sige nej tak uden at betale en krone. Har du snakket med dem per mail eller telefon? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.