Nyt herfra:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

907 visninger
10 svar
1 synes godt om
15. marts 2014

Miia90

Vi fik desværre af vide vi ikke kunne komme på ivf gratis, så nu har lægen henvist os over til vores gynækolog til iui som stadigvæk er gratis så skal lige have ringet derover

Jeg overvejer akupunktur, nogen der har prøvet dette?
Overvejer sådan en tur ingen vi går "rigtigt" i behandling

Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2014

Miia90

86 har kigget.
Ingen har noget af sige ??

Anmeld

15. marts 2014

esioul

Miia90 skriver:

Vi fik desværre af vide vi ikke kunne komme på ivf gratis, så nu har lægen henvist os over til vores gynækolog til iui som stadigvæk er gratis så skal lige have ringet derover

Mia

Held og lykke

Anmeld

15. marts 2014

Louises

Held og lykke :-)

vi fik vores datter gennem ivf og er også lige blevet henvist til iui 

Anmeld

15. marts 2014

Sahara82

Miia90 skriver:

Mia

Har en veninde og hendes kæreste som det ikke var lykkes at få børn på 3. År. De var blevet henvist til behandling, men lige inden da vælger hun at lave en markant kostomlægning selvom hun var en slank pige i forvejen og fik yderligere akupunktur. To måneder senere blev hun gravid. Ved self ikke om det var kosten, akupunktur eller det faktum at hun slappede mere af fordi hun nu vidste de var henvist.
Men prøv det da helt klart. Det kan ihvertfald ikke skade!

Anmeld

15. marts 2014

ønskebørn74

Miia90 skriver:

Mia

De anbefaler det på OUH.. 

Anmeld

15. marts 2014

tarkoflen

Jeg fik akupunktur til 2. forsøg og blev gravid om det er akupunkturen der hjalp er ikke til at sige, men det skader jo ikke

Havde l regnet med at kunne få ivf til barn nr 2 eller hvordan? Hvordan er jeres første barn kommet til?

Anmeld

16. marts 2014

Miia90

tarkoflen skriver:

Jeg fik akupunktur til 2. forsøg og blev gravid om det er akupunkturen der hjalp er ikke til at sige, men det skader jo ikke

Havde l regnet med at kunne få ivf til barn nr 2 eller hvordan? Hvordan er jeres første barn kommet til?

Lid, lægen troede. Vores datter blev lavet med ivf

Anmeld

16. marts 2014

Pcokate

Miia90 skriver:

Mia

Hørt flere sige aku har hjulpet, men har ingen belæg for det

Men For heldet er med jer

Anmeld

16. marts 2014

tarkoflen

Miia90 skriver:

Lid, lægen troede. Vores datter blev lavet med ivf

Øv at tro man kan få hjælp gratis og så kan man ikke vi fik at vide allerede da vi var i behandling med Thea at Skejby jo desværre ikke kunne hjælpe os med nr 2

Rigtig meget held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.