Ja sådan er det altså gået og ville nok ikke have valgt så meget anderledes selv, da jeg virkelig føler, at min mand er mit livs kærlighed
Men er altså stadig lidt trist, min veninde har i 3 år været sammen med en mand, som jeg måske ikke har været helt vild med. Sagen er den at hun de første to år slet ikke var særligt lykkelig, han var dominerende, nassede på hende økonomisk og har faktisk slået hende, der har været flere brud og han har blandt andet set andre.
Det er jo 100% HENDES VALG hvem hun vil være sammen med og synes bestemt ikke, at man skal gøre sig til dommer over, hvordan andre skal leve deres liv, men må erkende at i løbet af de første par år, hvor hun fortalte de her ting og ofte var ked af det, har jeg sagt mindre flatterende ting om manden.
Nu er de så flyttet sammen og jeg har lidt på en fornemmelse af, at han gerne vil holde hende fra mig (sikkert fordi hun i vrede har fortalt ham, at jeg har været enig, når hun synes, han var for meget /også har ment at han burde tage sig sammen osv). Derfor er han ikke særligt begejstret for mig længere.
Men er bare ked af, at det har kostet mig min veninde som jeg har kendt i 10 år. Omvendt vil jeg jo ikke bruge tid på en, der ikke længere tænker jeg er vigtig. Hvad ville du/i gøre?
Anmeld