et-ønske skriver:
Efter belastningen var tallet 9,3 - kom i kontrol nogle uger, hvor jeg skulle tjekke blodsukker hver 3. dag - en gang om ugen til samtale på sygehuset.
Mit faste blodsukker/morgen steg pludseligt, men ikke til over 7 - men de valgte at starte mig op på insulin alligevel 
det er noget lumsk noget det sukkersyge der, og det behøver ikke altid være fordi at man er overvægtig.
i min sidste graviditet hed tallet 8.9 efter den belastning og jeg fik 4 uger til at ændre min kost totalt og så skulle den gentages og der mener jeg at jeg fik den ned på 6.7 så det var fint sagde de,og gjorde ik mere der.
nu ska den så laves på onsdag hvor jeg er 34+1 og da jeg fik den lavet for 4 uger siden var tallet 8.7 efter belastningen
jeg har skåret ned på mange ting osv men tvivler på jeg har kæmpet nok, men jeg er så tæt på termin så jeg tænker at hvis tallet er dårligt sætter de mig nok ikke igang med behandling,,,da det forsvinder når man har født.
har du prøvet at få lavet glukose efter din graviditet for at se hvordan det så ud, jeg har ikke,,kun ved at lægen tog blodprøve af mit blodsukker og langtidsblodsukker og det har været super fint.
Anmeld