Anonym skriver:
Ja undskyld, hvis det er lidt rodet, men som om alting ikke er slemt nok duer min dumme computer heller ikke, så må skrive fra min tlf - og har virkelig brug for at dele min sorg!
For 9 dage, da min søn var 5 uger og 5 dage gammel sagde min kæreste at han ikke var klar til alt det her. Så nu sidder jeg her. Med min lille uforskyldte perfekte søn på et 8 kvm værelse hos mine forældre og leder efter lejlighed i Jylland. Jeg har ingenting, ingen møbler, intet. Jeg har fået mit hjerte knust, elskede ham så højt. Og værst af alt er det så synd for min stakkels søn. Jeg troede vi havde masser at tilbyde og nu føler jeg han har enormt ringe vilkår og jeg er en forbandet dårlig mor. Jeg havde aldrig troet at jeg som 25 årig skulle sidde alene med en knap 2 mdr gammel baby. Hvad gør jeg nu? Hvordan kommer jeg videre? Kommer jeg nogensinde til at få et social liv igen? (Ved godt det er egoistisk at tænke sådan, men er så ensom!) Hvordan sørger jeg for min søn ikke lider last og samtidig får passet på mig selv? Åh hvor er det uretfærdigt
Jeg er bare virkelig ensom ogulykkelig lige nu.
Øv hvor føler jeg med dig!
Er selv enlig mor - så ved hvordan du har det 
Først og fremmest.. Få det bedst mulige ud af at bo hjemme hos de gamle, hyg om din søn og lad ham mærke, at du er der uanset hvad.. Han er heldigvis så ung, at han ikke opfatter det i samme grad som hvis han havde været blot dobbelt så gammel..
Når du så føler dig nogenlunde ovenpå skal du kigge efter lejlighed, og jeg vil anbefale dig at søge i et boligselskab i den by du skal bo i, så er det nemmere at låne penge af kommunen (hvis ikke du kan i banken) 
Men for alt i verden, husk at plej dig selv så længe du har brug for, din søn tager ikke skade af, at I bor hvor I gør!
Det vigtigste er faktisk at du er ved fulde fem når I skal i gang med at flytte, for det kan godt være lidt stressende, det var det i hvert fald for mig..
Du må gerne skrive privat, hvis du har spørgsmål osv.!