Gode tilbud tråden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
3 svar
11 synes godt om
14. marts 2014

Dr. House

Ja, mangler vi ikke sådan en herinde? som folk lige kan oppe når de falder over et godt tilbud?

Lige nu er der hårfarver fra Schwarzkopf i mange nuancer til 37 kroner i Bilka. 

Der er også figurshampoo med Mikey mouse, Minnie mouse og Peter plys til en 20'er i Bilka. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2014

Michael healer

Dr. House skriver:

Ja, mangler vi ikke sådan en herinde? som folk lige kan oppe når de falder over et godt tilbud?

Der er også figurshampoo med Mikey mouse, Minnie mouse og Peter plys til en 20'er i Bilka. 

Syntes det lyder som en god ide

Måske der så også skulle stå at tilbudet gælder fra den dato til den dato, da det er forskelligt fra butik til butik, hvilken dato de skifter tilbud på

Anmeld

15. marts 2014

Sisse Vinther

God ide

Jeg ved de har Neutral på tilbud i Netto fra i dag af og frem til fredag mener jeg det er. I hvert fald til d. 21/3.

Anmeld

15. marts 2014

--Line..

super god ide.

jeg var i kvikly igår og der havde de babymos på glas til 10 stk 70 kr. og ved ikke hvornår det tilbud starter eller slutter..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.