Omg babyalarm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.076 visninger
10 svar
6 synes godt om
14. marts 2014

AnonymMor

Jeg er ved at dø af skræk !!! 

Sidder alene hjemme med en kammerat og manden er ude at bowle..

naya er puttet på sit værelse og alt er som det plejer... Pludselig begynder babyalarmen at skrætte helt vildt og går derind for at se.. Naya sover som en sten  Tænder og slukker begge enheder flere gange og den bliver ved at skrætte.. 

Tager baby enheden med ud og tester om den skrætter men den opføre sig normalt.. Lægger den ind til Naya igen og tænder min enhed og igen skrætter den  Og pludselig hører man baby gråd og tror hun er vågen så går derind igen men Naya sover som en sten  

Min kammerat går ind til Naya og står derinde mens jeg har min enhed som stadig kan høres babygråd i  Men det er ikke Naya !!! Vi kan begge høre et barn i alarmen men kan konstaterer det ikke er Naya så vi er pænt skræmte herhjemme 

Hvad foregår der ???? Kan man fange andres signal ?? Hjælp 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2014

2babygirls

Rinepigen skriver:

naya er puttet på sit værelse og alt er som det plejer... Pludselig begynder babyalarmen at skrætte helt vildt og går derind for at se.. Naya sover som en sten  Tænder og slukker begge enheder flere gange og den bliver ved at skrætte.. 

Tager baby enheden med ud og tester om den skrætter men den opføre sig normalt.. Lægger den ind til Naya igen og tænder min enhed og igen skrætter den  Og pludselig hører man baby gråd og tror hun er vågen så går derind igen men Naya sover som en sten  

Min kammerat går ind til Naya og står derinde mens jeg har min enhed som stadig kan høres babygråd i  Men det er ikke Naya !!! Vi kan begge høre et barn i alarmen men kan konstaterer det ikke er Naya så vi er pænt skræmte herhjemme 

Ja de rækker jo pænt langt. Sæt den om på en anden kanal på et andet bånd

Anmeld

14. marts 2014

MomInTheMaking

Rinepigen skriver:

Man kan sagtens fange andres signal. Især hvis i bor i lejlighed med andre børnefamilier omkring jer.

Anmeld

14. marts 2014

AnonymMor

Mom In The Making skriver:

Man kan sagtens fange andres signal. Især hvis i bor i lejlighed med andre børnefamilier omkring jer.

Super har prøvet at skifte kanal og code.. Håber det virker 

Anmeld

14. marts 2014

AnonymMor

2babygirls skriver:

Ja de rækker jo pænt langt. Sæt den om på en anden kanal på et andet bånd

Tak har jeg prøvet og håber det virker nu 

Anmeld

14. marts 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Rinepigen skriver:

Du har nok fanget en andens signal. Så er det en god ide du skifter indstillingerne til en anden kanal på din alarm. 

Men kan godt forstå i blev skræmte.

Anmeld

14. marts 2014

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Det har jeg også oplevet,jeg hørte endda en mand sige noget på et tidspunkt!
Det er simpelthen noget af det uhyggeligste jeg nogensinde har oplevet,at stå og kigge på mit sovende barn mens jeg kan høre ting og sager i alarmen inde i stuen.
Og jeg bor i hus,der er da ret langt ind til nærmeste nabo.

Anmeld

14. marts 2014

Bshizzle

Kender det ALT for godt!! 

Vi bor inde i byen/gågade nærmest! 

Og er blevet vækket flere gange om natten af et barn som skriger eller råber om hjælp!!! 

Jeg går altid i panik og farer op og ser til min dreng som altid sover hver gang! 

Men de gange jeg har hørt et barn råbe/skrige for hjælp gør SÅ ondt!!!! 

Men vi har osse skifter kanal nu, så har ikke hørt noget siden.. Heldigvis!!!! 

Anmeld

15. marts 2014

AnonymMor

mor:) skriver:

Du har nok fanget en andens signal. Så er det en god ide du skifter indstillingerne til en anden kanal på din alarm. 

Men kan godt forstå i blev skræmte.

Ja fy for pokker en oplevelse.. 

Men prøvede at skifte kanal og så hørte vi ikke mere i den så vi må have fanget et signal fra en anden 

Anmeld

15. marts 2014

AnonymMor

Pernilleh skriver:

Det har jeg også oplevet,jeg hørte endda en mand sige noget på et tidspunkt!
Det er simpelthen noget af det uhyggeligste jeg nogensinde har oplevet,at stå og kigge på mit sovende barn mens jeg kan høre ting og sager i alarmen inde i stuen.
Og jeg bor i hus,der er da ret langt ind til nærmeste nabo.

Ja det er så uhyggeligt at høre sådan noget  Pyha vi var godt nok bange 

Vi bor nemlig os i hus og alle nærmeste naboer er pansionister  Men de kan jo også række op til 800 vores neonate.. 

Men heldigvis hørte vi ikke mere efter vi skiftede kanal 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.