Jeg bliver skør!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. marts 2014

Anonym trådstarter

Jeg har de sidste dage testet svagt positiv på strimmelteste, men negativ på den digitale i går.

Er der andre der har prøvet at teste positiv på strimmel, men negativ på den digitale? (Havde godt nok tisset kort tid forinden, ved ikke om det kan betyde noget)

Det er lidt svært at fange et billede af stregen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2014

StudPsyk

Anonym skriver:

Jeg har de sidste dage testet svagt positiv på strimmelteste, men negativ på den digitale i går.

Er der andre der har prøvet at teste positiv på strimmel, men negativ på den digitale? (Havde godt nok tisset kort tid forinden, ved ikke om det kan betyde noget)

Det er lidt svært at fange et billede af stregen

Jeg mener de digitale er mindre følsomme end strimmel, så HCG niveauet skal være højere før de fanger.. Er du gået over tid? Forsigtigt tillykke!

Anmeld

14. marts 2014

Anonym trådstarter

Janne T. skriver:

Jeg mener de digitale er mindre følsomme end strimmel, så HCG niveauet skal være højere før de fanger.. Er du gået over tid? Forsigtigt tillykke!

Jeg havde en positiv æl test for 15 dage siden. Så må være 4+0 eller 4+1 i dag og jeg plejer at have en regelmæssig cyklus.

Jeg må se an og jeg får besøg af tante rød i weekenden

Anmeld

14. marts 2014

Anonym trådstarter

Slet ingen med erfaringer med de digitale vs. strimmel?

Anmeld

14. marts 2014

Kamulla

Det er bedst at teste med koncentreret urin, så gerne hvor det er nogle timer siden du har været på toilettet

Anmeld

15. marts 2014

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

Det er bedst at teste med koncentreret urin, så gerne hvor det er nogle timer siden du har været på toilettet

Ja havde nok været bedst at vente med at tage den.

Jeg må se tiden an

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.