advokat og bopælssag.. erfaring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.010 visninger
9 svar
9 synes godt om
14. marts 2014

Anonym trådstarter

Nogen der har erfaring med advokaten Rasmus Hedegaard?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2014

Leneur

Anonym skriver:

Nogen der har erfaring med advokaten Rasmus Hedegaard?

Nej men det jeg kan læse mig til om ham, er at han virker til at have styr på tingene, så tror da selv jeg vil give ham et ring ang den forældremyndighedssag jeg skal have gang i.

Anmeld

14. marts 2014

Anonym trådstarter

Leneur skriver:

Nej men det jeg kan læse mig til om ham, er at han virker til at have styr på tingene, så tror da selv jeg vil give ham et ring ang den forældremyndighedssag jeg skal have gang i.

Synes han virker til at være rigtig god udfra når man Googler ham :-) Men der er bare ikke rigtig nogle anmeldelser af ham, så det kunne være super hvis nogen havde erfaring med ham :-)

Anmeld

10. oktober 2014

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Synes han virker til at være rigtig god udfra når man Googler ham :-) Men der er bare ikke rigtig nogle anmeldelser af ham, så det kunne være super hvis nogen havde erfaring med ham :-)

Fandt du ud af mere omkring advokaten Rasmus Hedegaard ?

Anmeld

10. oktober 2014

sommerbarn<3

30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Leneur skriver:

Fik du en snak med Rasmus? 

Anmeld

10. oktober 2014

Leneur

sommerbarn<3 skriver:

Det gjorde jeg. Han blev hyret og vi vandt... 

Anmeld

10. oktober 2014

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Ja det gjorde jeg�� Vi tabte på et rigtig dårligt grundlag første gang, dvs dommeren gav ikke en grund. Vi ankede den og vandt den i landsretten����

Rasmus er en fantastisk advokat og ikke mindst menneske���� Ham vil jeg til hver en tid anbefale.

Anmeld

10. oktober 2014

Leneur

Anonym skriver:

Ja det gjorde jeg�� Vi tabte på et rigtig dårligt grundlag første gang, dvs dommeren gav ikke en grund. Vi ankede den og vandt den i landsretten����

Rasmus er en fantastisk advokat og ikke mindst menneske���� Ham vil jeg til hver en tid anbefale.

Og han er så lige til. Kalder en spade for en spade og jeg vil også helt sikkert anbefale ham til andre.  

Anmeld

10. oktober 2014

sommerbarn<3

Leneur skriver:

Det gjorde jeg. Han blev hyret og vi vandt... 

Tusinde tak for svar :-) har taget kontakt til ham.

Anmeld

10. oktober 2014

sommerbarn<3

Anonym skriver:

Tak for svar, vi har taget kontakt.

så håber han kan hjælpe (dog ikke mig, men en der står mig meget nært)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.