Mit nye hår..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2009

Orkide86

Tina2 skriver:

Det ser da super godt ud:-) Var selv ved frisør igår og få rettet op på mit smadrede hår (lavet af min gl frisør) :-S

Er også rigtig glad for det, fik lidt mørke striber i og farvet bunden (den var lidt gullig) så er bare super glad for det her:-)

Tillykke med den nye frille;-)

Må jeg se dit hår??
Jeg kan ikke helt finde ud af om mit skal farves, men lige nu er det pænt nok i farven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2009

Mira0911

Det er blevet rigtig flot til dig... :O)

Anmeld

7. august 2009

Honningblomst

Det er sgu flot til dig....hvor ser du godt ud...og præcis sådan en frisure jeg syntes kunne være flot til dig....godt du gjorde det..
Knus..

Anmeld

7. august 2009

mor_sabina

Mirjam123 skriver:

Så er jeg kommet hjem fra frisør
Ta jer ikke af billederne de er ikke for gode.. Men jeg er blevet rigtig glad for håret

Hvor er det smart. Du er for lækker Er selv lige blevet klippet i en kortere frisure der minder om og det er så dejlig i det varme vejr

Anmeld

7. august 2009

Bubbi

Det er bare så flot til dig Du må være vildt glad for du tog springet..

Anmeld

7. august 2009

Susan1978

tillykke med den nye fritz

den klær dig super godt.. det er bare så fedt når man tør springe ud i noget nyt.

Anmeld

7. august 2009

Tina2

Mirjam123 skriver:

Må jeg se dit hår??
Jeg kan ikke helt finde ud af om mit skal farves, men lige nu er det pænt nok i farven

Ja, selvfølgelig må du det:-)

Mit var helt lyst før.... Skulle dengang bare have lyse striber i, men hun lavede alt for mange og efter to gange var det bare alt for lyst.

Så nu fik jeg så lidt mørke striber i og klippet 3-4 cm af nakken, da min gamle frisør havde klippet det voldsomt i etager. Synes stadig etagerne er lige voldsomme nok, men med tiden skal det nok blive bedre......

Mit hår var virkelig blevet smadret, har aldrig haft ødelagt hår før.... Men nu skal det nok hjælpe på det:-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. august 2009

Orkide86

Tina2 skriver:

Ja, selvfølgelig må du det:-)

Mit var helt lyst før.... Skulle dengang bare have lyse striber i, men hun lavede alt for mange og efter to gange var det bare alt for lyst.

Så nu fik jeg så lidt mørke striber i og klippet 3-4 cm af nakken, da min gamle frisør havde klippet det voldsomt i etager. Synes stadig etagerne er lige voldsomme nok, men med tiden skal det nok blive bedre......

Mit hår var virkelig blevet smadret, har aldrig haft ødelagt hår før.... Men nu skal det nok hjælpe på det:-)

Det er rigtig flot

Anmeld

7. august 2009

Miamaja

Mirjam123 skriver:

Så er jeg kommet hjem fra frisør
Ta jer ikke af billederne de er ikke for gode.. Men jeg er blevet rigtig glad for håret

Arg Du har jo smiiile huller- det er da bare for CUTE! Det har min guldklump ogsaa.

tillykke med haaret. det er en dygtig frisor der har klippet kan man tydeligt se.

Anmeld

7. august 2009

Orkide86

Miamaja skriver:

Arg Du har jo smiiile huller- det er da bare for CUTE! Det har min guldklump ogsaa.

tillykke med haaret. det er en dygtig frisor der har klippet kan man tydeligt se.

Hehe ja jeg har meget tydelige smilehuller
Tak, ja hun er bestemt dygtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.