Anbefal fine ting til hjemmet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.237 visninger
20 svar
4 synes godt om
14. marts 2014

StudPsyk

Jeg ved aldrig hvad jeg skal ønske mig til fødselsdag og jul, og på samme tid er jeg pænt træt af vores hjem, som jeg synes mangler nogle fine ting.

Så nu vil jeg begynde at ønske mig ting til hjemmet. Jeg vil høre om i har nogle forslag? Jeg tænker ikke store dyre ting som møbler, men fx fine lysestager osv.

Indtil videre har jeg skrevet på:

Kähler lovesong vase
Kähler omaggio vaser
Kähler omaggio skål
Lyngby vase

Og så kunne jeg godt tænke mig nogle af HAYs kalleidofade, men hvad bruger i de fade til? Gider ikke have dem hvis de ikke har nogen funktion i hjemmet  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2014

StudPsyk

Op!

Anmeld

14. marts 2014

CaWi

Janne T. skriver:

Jeg ved aldrig hvad jeg skal ønske mig til fødselsdag og jul, og på samme tid er jeg pænt træt af vores hjem, som jeg synes mangler nogle fine ting.

Så nu vil jeg begynde at ønske mig ting til hjemmet. Jeg vil høre om i har nogle forslag? Jeg tænker ikke store dyre ting som møbler, men fx fine lysestager osv.

Kähler lovesong vase
Kähler omaggio vaser
Kähler omaggio skål
Lyngby vase

Og så kunne jeg godt tænke mig nogle af HAYs kalleidofade, men hvad bruger i de fade til? Gider ikke have dem hvis de ikke har nogen funktion i hjemmet  

Jeg har:
Kahler: stor omaggio vase i grønne nuancer, og en mini i rød.
Så har jeg deres "juletræer" i hvid/grøn.
Og et par af deres lyshuse.
Jeg har billedrammer med perler og andet "bling bling", som oftest er købt i netto.
Pillevuit (staves) kageopsats (den med tre fade på 1 fod) som jeg bruger som frugt fad til dagligt.
Derudover har jeg et lille ur i stuen jeg købte i Bahne, det er sådan en lidt gammel stil.
Jeg har også nogle arveting fremme. Bla en guld kaffe kande.

Anmeld

14. marts 2014

StudPsyk

Jeg har:
Kahler: stor omaggio vase i grønne nuancer, og en mini i rød.
Så har jeg deres "juletræer" i hvid/grøn.
Og et par af deres lyshuse.
Jeg har billedrammer med perler og andet "bling bling", som oftest er købt i netto.
Pillevuit (staves) kageopsats (den med tre fade på 1 fod) som jeg bruger som frugt fad til dagligt.
Derudover har jeg et lille ur i stuen jeg købte i Bahne, det er sådan en lidt gammel stil.
Jeg har også nogle arveting fremme. Bla en guld kaffe kande.

Tak for svar! Jeg ved ikke helt hvilke farver de Kähler vaser skal have, for lige nu har vi ikke noget farvetema i hjemmet... Vores hjem er bare et sammenskud af hvad vi hver især havde da vi flyttede sammen og passer ikke sammen. Så måske skal jeg tænke lidt i hvordan det skal være i fremtiden når vi får råd til nye møbler  

Anmeld

14. marts 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Lige lidt af mine indretningsfarvoritter:

Royal Copenhagen vase og små skål (og deres termokrus m. silikone er også ret fede), Design Letters kopper, HAY sengetøj, HAY puder, FermLiving Wallstickers, HAY dlm-bord, rensdyrskind, diverse artprints (det ser super fint ud at hænge billederne op med en buksebøjle - og så evt på et greb (fx. fra Anne Black), HAY peas tæppet, HAY tøjstativet, FermLiving eller Bloomingville hus-kasser....

Og så er Kay Bojesen aben er en sød lille fætter at pynte huset op med. 

Og og så laver House Doctor altså også ret mange fede ting til en overkommelig pris - just in case at der er nogen, der gerne vil give en lille ting eller bare mange gaver :-D

Anmeld

14. marts 2014

BabyMus

Kähler lovesong vase
Kähler omaggio vaser
Kähler omaggio skål
Lyngby vase

Det er nogle fine ting du har ønsket dig indtil videre. Jeg er også i gang med at lave ønskeseddel, og har lidt af de samme ting på.  Jeg ønsker mig en HAY pude mere til min sofa, da de to jeg har nu er i min seng i soveværelset. Dem kan man få i virkelig mange fede farver!

Så ønsker jeg mig kubus stagen i sort til fire lys og en masse fine farver af Blossom lysestagen fra Applicata. Jeg ønsker mig også en Ferm Living wire basket og jeg fik deres remix plaid til jul, den er virkelig dejlig så den kan anbefales. Ellers er der også HAY sengetæppe de er også lækre!

Jeg har både omaggio vase og fad, så jeg skal lige finde ud af om jeg skal ønske mig flere vaser i en anden størrelse - og der er jo kommet så mange fede nye farver - eller om jeg skal holde ved de andre vaser.

Jeg kiggede også på de HAY fade så sent som i tirsdags inde i HAY butikken, og kunne heller ikke rigtig finde ud af hvad jeg skulle bruge dem til andet end pynt, og da jeg allerede har omaggio fadet stående på mit spisebord tror jeg ikke jeg ønsker mig det alligevel.

Så er der nogle Royal Copenhagen termokopper, skåle og en kande jeg ønsker mig, men det er jo så mere ude til køkkenet. Håber det kunne give lidt inspiration, selvom du allerede ønsker dig meget af det samme.

Anmeld

14. marts 2014

Hullabullabulla

Janne T. skriver:

Kähler lovesong vase
Kähler omaggio vaser
Kähler omaggio skål
Lyngby vase

Jeg har 2 kahler omaggio skåle du godt må købe hvis det er ? Aldrig pakket op

Anmeld

14. marts 2014

CaWi

Janne T. skriver:

Tak for svar! Jeg ved ikke helt hvilke farver de Kähler vaser skal have, for lige nu har vi ikke noget farvetema i hjemmet... Vores hjem er bare et sammenskud af hvad vi hver især havde da vi flyttede sammen og passer ikke sammen. Så måske skal jeg tænke lidt i hvordan det skal være i fremtiden når vi får råd til nye møbler  

Vores indretning pt er også et stort mix af vores begges ting.
Og de ting jeg nævnte er langt fra alle sammen sat frem, da vi enten ikke har plads til det nu, eller fordi det vil se mærkeligt ud i vores nuværende "stil".
Men jeg har ønsket mig mange af tingene, sådan at når vi forhåventligt snart får vores eget hus, at jeg så kan få det, "som jeg vil have det". Og det ville jo blive dyrt i hvis jeg ville købe det hele på en gang
Med hensyn til vaserne, så passer den jeg har med grønne striber til ALLE type og farver af blomster (i hvert fald dem jeg har fået) hvorimod den lille med røde striber synes jeg ikke kan gå til alt.
Jeg er selv meget glad for pastel farver, og den romantiske land stil.

Anmeld

14. marts 2014

An&Jo

Jeg bruger HAY kaleido bakkerne som fade under små fyrfadsstager osv, det er ret fint synes jeg..

Derudover har jeg kähler omaggio vaserne i lilla/sort i de 3 små str, ønsker mig gulvvasen som sindssyg, men får altså ikke kæresten med på at købe en vase der koster 2000kr når ikke man kan få nogen blomster der passer deri..

Derudover, så har jeg et par lysestager fra Georg jensen, vasen fra Lyngby i den der matgrønne nuance, og en stor holmegård i rød, og så et arvestykke af en vase fra Royal Copenhagens mågestel..

Jeg har kähler omaggio fadet i gråt og det bruger jeg som frugtskål i stuen, du kan prøve at kigge ind omkring min blog, og så finde det indlæg der hedder "vores stue" der kan du se hvordan vi er indrettet, det ændrer sig dog hele tiden, og ligenu er vi ved at skifte de mørke møbler ud med hvide, men det tager tid da det koster en god slat penge..

Anmeld

14. marts 2014

Lykke:)

Janne T. skriver:

Kähler lovesong vase
Kähler omaggio vaser
Kähler omaggio skål
Lyngby vase

Jeg er ret besat at sådan nogen lidt krakelerede ting lysestager, vaser, glas og så videre synes det er så hyggeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.