Jeg ved aldrig hvad jeg skal ønske mig til fødselsdag og jul, og på samme tid er jeg pænt træt af vores hjem, som jeg synes mangler nogle fine ting.
Så nu vil jeg begynde at ønske mig ting til hjemmet. Jeg vil høre om i har nogle forslag? Jeg tænker ikke store dyre ting som møbler, men fx fine lysestager osv.
Indtil videre har jeg skrevet på:
Kähler lovesong vase
Kähler omaggio vaser
Kähler omaggio skål
Lyngby vase
Og så kunne jeg godt tænke mig nogle af HAYs kalleidofade, men hvad bruger i de fade til? Gider ikke have dem hvis de ikke har nogen funktion i hjemmet
Det er nogle fine ting du har ønsket dig indtil videre. Jeg er også i gang med at lave ønskeseddel, og har lidt af de samme ting på.
Jeg ønsker mig en HAY pude mere til min sofa, da de to jeg har nu er i min seng i soveværelset. Dem kan man få i virkelig mange fede farver!
Så ønsker jeg mig kubus stagen i sort til fire lys og en masse fine farver af Blossom lysestagen fra Applicata. Jeg ønsker mig også en Ferm Living wire basket og jeg fik deres remix plaid til jul, den er virkelig dejlig så den kan anbefales. Ellers er der også HAY sengetæppe de er også lækre!
Jeg har både omaggio vase og fad, så jeg skal lige finde ud af om jeg skal ønske mig flere vaser i en anden størrelse - og der er jo kommet så mange fede nye farver - eller om jeg skal holde ved de andre vaser.
Jeg kiggede også på de HAY fade så sent som i tirsdags inde i HAY butikken, og kunne heller ikke rigtig finde ud af hvad jeg skulle bruge dem til andet end pynt, og da jeg allerede har omaggio fadet stående på mit spisebord tror jeg ikke jeg ønsker mig det alligevel.
Så er der nogle Royal Copenhagen termokopper, skåle og en kande jeg ønsker mig, men det er jo så mere ude til køkkenet. Håber det kunne give lidt inspiration, selvom du allerede ønsker dig meget af det samme.