Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har i løbet af hele ugen haft underlivssmerter.. kan det være fordi man er for aktiv, trænigen og løb? eller?kan jeg lave sammentrækninger dernede, uden at være bevist om det.. smerterne kommer og går, så er der ikke noget og så er der kan det være en blærebetændelse, altså render ikke ud på wc i tide og utide eller kommer med små tisse tårer.det er både i højre og venstre side der er smerter begynder at være lidt bekymret, lægen siger jeg kan komme med en urin prøve, meeeen det skal ske inden 12 og det kan jeg ikke nå pga transport fra arbejdet. hmm .. vil bae ikke ske at der er noget og så jeg "ødelægger" noget indeni mig..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg har i løbet af hele ugen haft underlivssmerter.. kan det være fordi man er for aktiv, trænigen og løb? eller?kan jeg lave sammentrækninger dernede, uden at være bevist om det.. smerterne kommer og går, så er der ikke noget og så er der kan det være en blærebetændelse, altså render ikke ud på wc i tide og utide eller kommer med små tisse tårer.det er både i højre og venstre side der er smerter begynder at være lidt bekymret, lægen siger jeg kan komme med en urin prøve, meeeen det skal ske inden 12 og det kan jeg ikke nå pga transport fra arbejdet. hmm .. vil bae ikke ske at der er noget og så jeg "ødelægger" noget indeni mig..
Lykke:) skriver: Hvor langt er du henne? Umiddelbart tænker jeg ligamentssmerter eller plukveer
Hvor langt er du henne? Umiddelbart tænker jeg ligamentssmerter eller plukveer
Anonym skriver: jeg er IKKE gravid ;s
jeg er IKKE gravid ;s
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128