Af hensyn til min mand ønsker jeg at være anonym.
Jeg er ved at opgive vores parforhold, jeg kan mærke det med enhver knogle i kroppen på mig selv, han gør mig så let sur, ked af det og irriteret og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for jeg ønsker ikke at gå fra ham men ved ikke om jeg kan mere.
det hele startet ca. 3 måneder før vi skulle giftes vi havde en voldsom uenighed som endte med at han blev meget sur hamret og banket i alle ting skabe, låger, døre, gulv ja hvad ved jeg omkring sig det endte med at jeg pakket en taske og tog ungerne med på en camping overnatning. Han lovet mig en masse gylden løfter og de blev da også holdt indtil efter vi blev gift, derefter det sidste halve år er det bare gået ned af bakke.
der sker rigtig mange ting herhjemme med ungerne, ny ting at skulle forholde sig til en hård og stressende udrednings proces med den ene af dem, den anden er ved at nå skole alderen osv.
oveni alt det så har min mand desværre vist nogle rigtig grimme sider af sig selv.
1 gang tog han under et skænderi fat i mig og kastet mig ned på gulvet.
2 gang to han fat i min arm holdt mig fast og styret mig rund.
under alle vores skænderrier blivet han meget psykisk køre på mig sviner mig til og gerne på alle de aller mest følsomme områder.
Og nu efter det der er beskrevet under anden gang oveni alt det psykiske ved jeg ikke om jeg kan tilgive og tro ham når han lover det aldrig gentager sig og nu bliver jeg bare sur på ham over alt og intet, jeg bliver let ked af det og irriteret og jeg føler ikke han gør det mindste for at anstrenge sig for at kæmpe det ekstra for mig. Jeg føler altid det er ham først, hans behov, hans følelser, hans tanker, hans søvn, hans mad, hans meninger, hans viden, ham der skal have lov til at snakke osv. Men mig jeg er bare ligegyldig.
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.
par terapeut er udelukket, det har vi ikke råd til.
og for ungernes skyld vil jeg jo helst have at vi fik det til at fungere men ved ikke om det er for sent?
åh piger hjælp jeg er helt fortabt og tanken om at forlade ham gør at jeg føler mig som et stort nul en evig kæmpe taber