En hård dag..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. marts 2014

Janni.

Endnu en af de dage hvor jeg bare mangler min mor!
Min søn fylder 3 år idag, den første fødselsdag hvor min mor ikke dukker uventet op og siger "tillykke bedstemors dreng"..

Der kommer flere af disse dage, og jeg lærer at leve med det, men synes bare det er svært lige nu..
Min mor døde 5. November sidste år..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2014

mulle85

Janni. skriver:

Min søn fylder 3 år idag, den første fødselsdag hvor min mor ikke dukker uventet op og siger "tillykke bedstemors dreng"..

Der kommer flere af disse dage, og jeg lærer at leve med det, men synes bare det er svært lige nu..

først et med tiden lære man det, eller det er man nød til, min far døde da jeg var 17 og har stadig mine dage ind imellem!

håber du har nogle du kan tale med når tingene er hårde!

Anmeld

13. marts 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

KÆMPE herfra...

det bliver nemmere med tiden, HVIS man husker at snakke om det på de dårlige dage...

Synes det har været rigeligt slemt at miste min bedstemor der i mine babyår var som en mor for mig da min egen ikke kunne tage hånd om mig...

Anmeld

13. marts 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Kæmpe herfra! X

Anmeld

13. marts 2014

Lykke:)

Janni. skriver:

Kæmpe kram!!!

Anmeld

13. marts 2014

sandramor

Janni. skriver:

Åårh hvor jeg kender det... Jeg mistede min mor 18 juli sidste år og i tirsdags havde min store datter fødselsdag... Første fødselsdag uden mormor.... Det er bare så skide hårdt!!!! 

Anmeld

14. marts 2014

Koen.

Det er sådan jeg har det med i morgen kære søster Jeg frygter helt vi alle skal samles, for hun vil i den grad mangle og det vil alle vide, så frygter det tomrum der vil være

Derud over glæder jeg mig til at fejre basses fødselsdag kan slet ikke fatte han er 3 år nu

Anmeld

14. marts 2014

Levi&LilysMor

Stort tillykke med din søn igår  Kæmpe Til jer 

Anmeld

14. marts 2014

Carina:-)

14. marts 2014

bøllen

Kæmpe kram

husker godt hvordan det er . Det bliver bedre men savnet vil fortsat være der . Og der er dage hvor savnet er større end andre . 

Og stort tillykke med Silas 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.