Tvivl om DP-start

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad ville i vælge?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

434 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. marts 2014

Anonym trådstarter

Har i dag fået brev, vi har søgt om plads til basse enten pr.1 Juli eller 1. August

Vi har i samme ombæring sat 1. 2.og 3. prioritet på dagplejere, da jeg kender dem alle og jo gerne ville være medbestemmende til hvor basse sku hen

Nu kommer problemet så, vi har fået vores 1. prioritet ( JUBII) Men allerede pr. 1 Maj, og jeg er slet slet ikke klar til han skal af sted 1.Maj (Jeg skal først starte slut August)

Vi overvejer så at sige ja alligevel, og betale, til trods for han først starter 1. Juli (afhængig af hendes ferie), selvom vores økonomi er prut!

Hvad ville i?

Bassen er fra September

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2014

Stumpen

Må man indenfor det kommunale have en plads uden at bruge den?

Anmeld

13. marts 2014

GUSO

Jeg ville sige ja hvis det virkelig er et stort ønske fra jeres side at det skal være hende, og så ville jeg starte indkøring i juni af den grund at de fleste holder ferie det meste af juli og så ville det ikke være muligt at starte ham ordentligt op til når du skal starte i august..

Anmeld

13. marts 2014

GUSO

Stumpen skriver:

Ja det må du gerne hvis du betaler for den

Anmeld

13. marts 2014

Stumpen

GUSO skriver:

Ja det må du gerne hvis du betaler for den

Okay, det troede jeg bare ikke... Men tak 

Anmeld

13. marts 2014

Anonym trådstarter

Stumpen skriver:

Ja, så længe du selvfølgelig betaler for den

Anmeld

13. marts 2014

mor88

Anonym skriver:

Har i dag fået brev, vi har søgt om plads til basse enten pr.1 Juli eller 1. August

Vi har i samme ombæring sat 1. 2.og 3. prioritet på dagplejere, da jeg kender dem alle og jo gerne ville være medbestemmende til hvor basse sku hen

Nu kommer problemet så, vi har fået vores 1. prioritet ( JUBII) Men allerede pr. 1 Maj, og jeg er slet slet ikke klar til han skal af sted 1.Maj (Jeg skal først starte slut August)

Vi overvejer så at sige ja alligevel, og betale, til trods for han først starter 1. Juli (afhængig af hendes ferie), selvom vores økonomi er prut!

Hvad ville i?

Bassen er fra September

Men når jeres økonomi er prut kan du nok søge delvis friplads? så bliver det måske ikke til så mange ekstra penge

Anmeld

13. marts 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Jeg vil sige ja og sende barnet afsted så det allerede kan vende sig til stedet og de voksne. Med selvfølgelig korte dage

Anmeld

14. marts 2014

lineog4

Med min nummer 3 var det vigtigt for mig han kom i min datters integrerede institution for ellers tror jeg ikke jeg endnu havde afleveret ham for var så utryg ved andre skulle have ham.

Det er en institution hvor det nærmestes umuligt at komme ind og der kommer kun søskende ind. Jeg fik at vide af lederen at der ville være en plads i maj som de endnu ikke havde fået navn til barnet på og så var der først nogen der ville flytte over til børnehaven efter jul. Jeg skulle bruge en plads august/september. Så jeg styrtede ned i pladsformidlingen og den plads var heldigvis ikke givet væk, men de kigger kun er par måneder frem derfor havde vi ikke fået den tilbudt for af de børn der stod på listen var han nummer 1 - jeg sagde ja til en plads fra 15.5. Og brugte pladsen 1.9. Det var sure penge (og vores økonomi var heller ikke for god og den gang var grænsen for støtte højere eller det troede vi i hvert fald) men det var det der skulle til for jeg fik den plads og kunne sove godt om natten...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.