Andreas 5!! måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

736 visninger
13 svar
9 synes godt om
13. marts 2014

Sabone

Og hvor pokker blev tiden lige af?? 

Vi har det alle godt! 

Vores "lille" basse vejer 7950g og er 68 cm. lang (2740g og 49 cm. ved fødslen)

Andreas er begyndt på grød og det kører bare! Han er glad for grøden og smager rigtigt på det og jeg får de dejligste smil af ham, når han sidder og spiser  

Han er stadig en meget glad og ekstremt nem dreng! 

Han sover fra ca. kl. 19 til kl. 6, så det er skøønt! Og om dagen sover han ca. 4 gange  

Han kan trille fra mave til ryg og det er liiige ved, at han også kan fra ryg til mave  

Livet som mor bliver nemmere og nemmere, synes jeg Men det tror jeg kommer i takt med, at vi kender hinanden bedre og at vi nu har vænnet os til, at vi er klar, når vi er klar og ikke før  

Hvis jeg ikke var studerende, var jeg nok gravid med nr. 2.. Både Torben og jeg er klar, men vi skal lige have økonomien med  

Nå, nu til lidt billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2014

1990h

Sabone skriver:

Vi har det alle godt! 

Andreas er begyndt på grød og det kører bare! Han er glad for grøden og smager rigtigt på det og jeg får de dejligste smil af ham, når han sidder og spiser  

Han sover fra ca. kl. 19 til kl. 6, så det er skøønt! Og om dagen sover han ca. 4 gange  

Han kan trille fra mave til ryg og det er liiige ved, at han også kan fra ryg til mave  

Livet som mor bliver nemmere og nemmere, synes jeg Men det tror jeg kommer i takt med, at vi kender hinanden bedre og at vi nu har vænnet os til, at vi er klar, når vi er klar og ikke før  

Hvis jeg ikke var studerende, var jeg nok gravid med nr. 2.. Både Torben og jeg er klar, men vi skal lige have økonomien med  

Nå, nu til lidt billeder

sikke en dejlig basse med et dejligt smil og nogle små søde øjne

Anmeld

13. marts 2014

Sabone

1990h skriver:

sikke en dejlig basse med et dejligt smil og nogle små søde øjne

Hvor er du sød! 

Tusind tak  

Anmeld

13. marts 2014

Lykke:)

Sabone skriver:

Vi har det alle godt! 

Nå, nu til lidt billeder

Ih hvor er han bare sød!

Anmeld

13. marts 2014

BigHope13

Sabone skriver:

Vi har det alle godt! 

Nå, nu til lidt billeder

Hvor er han bare skøn at se på store dygtige dreng

Anmeld

13. marts 2014

Sabone

Lykke:) skriver:

Ih hvor er han bare sød!

Taak 

Anmeld

13. marts 2014

Sabone

BigHope13 skriver:

Hvor er han bare skøn at se på store dygtige dreng

Taak søde  

Synes godt nok det går stærkt nu!

Anmeld

13. marts 2014

BigHope13

Sabone skriver:

Taak søde  

Synes godt nok det går stærkt nu!

Kan kun give dig ret, det går alt alt for stærkt med vores store drenge hvor er det vildt hvad der kan ske på 4-5 måneder.

Anmeld

13. marts 2014

Sabone

BigHope13 skriver:

Kan kun give dig ret, det går alt alt for stærkt med vores store drenge hvor er det vildt hvad der kan ske på 4-5 måneder.

Ja! Fra at sove hele tiden og bare være kedelig, til nu at være en dreng, som er opmærksom på alt og skal underholdes  

Det er skønt (og pisse hårdt til tider )

Anmeld

13. marts 2014

BigHope13

Sabone skriver:

Ja! Fra at sove hele tiden og bare være kedelig, til nu at være en dreng, som er opmærksom på alt og skal underholdes  

Det er skønt (og pisse hårdt til tider )

Det er pisse hårdt, det vil jeg godt skrive under på. Men nu synes jeg tydeligt at mærke at der er et ekstra individ i huset som giver så meget igen på pluskontoen også, og det opvejer bare alt. Har som du også en følelse af at det hele bliver nemmere og nemmere for hver dag nu, og det letter så meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.