En god familieadvokat i Århus eller Horsens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.118 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. marts 2014

Leneur

Ja ingen overraskelse i at sagen om fuld forældremyndighed ender i retten, så håber i kloge damer kan hjælpe mig i at finde den helt rigtige advokat, så jeg en gang for alle ikke skal trækkes med min datters ikke-eksisterende-biofar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2014

Mette.

Leneur skriver:

Ja ingen overraskelse i at sagen om fuld forældremyndighed ender i retten, så håber i kloge damer kan hjælpe mig i at finde den helt rigtige advokat, så jeg en gang for alle ikke skal trækkes med min datters ikke-eksisterende-biofar.

Må hun være fra Silkeborg?

Så har jeg selv lige brugt en rigtig dygtig advokat i en sag om bopæl/samvær..

Anmeld

13. marts 2014

Leneur

Mette. skriver:

Må hun være fra Silkeborg?

Så har jeg selv lige brugt en rigtig dygtig advokat i en sag om bopæl/samvær..

Ja det må hun da.

Anmeld

13. marts 2014

Mette.

Leneur skriver:

Ja det må hun da.

Så vil jeg anbefale dig Kirsten Lindahl fra Brocksted og Kaalund. hun er rigtig dygtig..

Anmeld

13. marts 2014

Leneur

Mette. skriver:

Så vil jeg anbefale dig Kirsten Lindahl fra Brocksted og Kaalund. hun er rigtig dygtig..

Har lige været inde og læse om hende og hun lyder meget, meget kompetent og lige det jeg søger. Jeg må kontakte hende og se om kemien passer. Tusind tak...

Anmeld

13. marts 2014

Mette.

Leneur skriver:

Har lige været inde og læse om hende og hun lyder meget, meget kompetent og lige det jeg søger. Jeg må kontakte hende og se om kemien passer. Tusind tak...

Hun er meget dygtig og meget kontant, men for mig var det bare drt helt rigtige

jeg håber du finder ud af det hele - har fuldt lidt med i dine tråde og hvor er der bare ikke fair altid. Hvis du får brug for at læsse lidt af er du velkommen til at skrive, jeg kender selv lidt til det.

Anmeld

13. marts 2014

Leneur

Mette. skriver:

Hun er meget dygtig og meget kontant, men for mig var det bare drt helt rigtige

jeg håber du finder ud af det hele - har fuldt lidt med i dine tråde og hvor er der bare ikke fair altid. Hvis du får brug for at læsse lidt af er du velkommen til at skrive, jeg kender selv lidt til det.

Tak skal du have. Ja jeg synes heller ikke det er fair også derfor jeg prøver igen, selvom det da trækker tænder ud men ville ikke være andet bekendt overfor min datter. Hun fortjener det bedste.

Anmeld

13. marts 2014

loop

Leneur skriver:

Jeg kan desværre ikke hjælpe med hensyn til en advokat i det område. Men mange advokater dækker sager over hele landet, hvor man så har tlf/video-møder. Så hvis du har kendskab til en dygtig advokat eks. i København, så kan du da prøve, at tage kontakt.

Jeg har lige fået fuld forældremyndighed m.v efter ca. 4 års kamp, så hvis du har noget, du tror jeg kan hjælpe med, er du velkommen til at skrive pb.

Anmeld

13. marts 2014

Leneur

loop skriver:

Jeg kan desværre ikke hjælpe med hensyn til en advokat i det område. Men mange advokater dækker sager over hele landet, hvor man så har tlf/video-møder. Så hvis du har kendskab til en dygtig advokat eks. i København, så kan du da prøve, at tage kontakt.

Jeg har lige fået fuld forældremyndighed m.v efter ca. 4 års kamp, så hvis du har noget, du tror jeg kan hjælpe med, er du velkommen til at skrive pb.

Er nok mere nysgerrig på hvorfor du har fået den? men skriver lige en pb til dig i morgen, for altid rart med nogen der har været igennem det samme som en selv. Selvom det jo selvfølgelig er træls.

Anmeld

18. marts 2014

Tip!

Leneur skriver:

Min advokat er fra Viborg,  og har for snart en måned siden vundet fuld forældremyndighed.. Skriv evt pb til mig, så kan du få hendes navn og telefon nummer. 

Knus Betina 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.