Århhh nej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.038 visninger
8 svar
7 synes godt om
13. marts 2014

Ønskebarnet2014

Har du nogen gode råd??

Har lige taget autostolen ned fra loftet ville nemlig lige gøre den rent osv, og til min skræk ser selen sådan ud?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2014

Malthe2010

Den bør kunne vaskes i noget der er beregnet til mug/svamp  Og så ud og tørre godt igennem i solen 

Anmeld

13. marts 2014

Team Putte

Ønskebarnet2014 skriver:

Har du nogen gode råd??

Har lige taget autostolen ned fra loftet ville nemlig lige gøre den rent osv, og til min skræk ser selen sådan ud?

vask den med en svamp i en rodalon blanding og lad den tørre husk det skal være den til indendørs brug

Anmeld

13. marts 2014

M &.I

jeg tror ikke det går væk den linger svamp , selvom du vasker den tror ikke den bliver ren, og så er det synd for dit barn , hvis jeg var dig vil jeg købe nyt. 

Anmeld

13. marts 2014

Ønskebarnet2014

I&M skriver:

jeg tror ikke det går væk den linger svamp , selvom du vasker den tror ikke den bliver ren, og så er det synd for dit barn , hvis jeg var dig vil jeg købe nyt. 

En helt ny stol??

Den fejler ingenting??

Det er kun selen

Anmeld

13. marts 2014

ano14316

Ønskebarnet2014 skriver:

Har du nogen gode råd??

afmonter selen, og vask den i noget svampe dræbende, som rodalon.
Er der stadig skjolder på, har Matas noget imod jordslåethed, som virker sindsygt effektivt, men det er også ret giftigt, så prøv med det andet først..

Anmeld

13. marts 2014

M &.I

Ønskebarnet2014 skriver:

En helt ny stol??

Den fejler ingenting??

Det er kun selen

så kan man bare få ny sele.. den ser ubehageligt ud og kan ikke forstiller mig at vaske den og bagefter sidder barnet på den.. ( det er bare mig der føler sådan)  

Anmeld

13. marts 2014

Rockertand

Ønskebarnet2014 skriver:

En helt ny stol??

Den fejler ingenting??

Det er kun selen

Køb ny sele.
Det giver ingen mening at overholde alle anbefalinger under graviditet, hvis man så udsætter sit barn for skadelige stoffer efterfølgende.

Anmeld

13. marts 2014

Ønskebarnet2014

Altså syntes det er lidt overdrevet.

Har da aldrig smidt noget ud fordi der har været mug på eller noget.

Jeg har nu gjort det rent og smidt den selen i vaskemaskiben og den ser lige så ny ud nu. Så nu må vi se om der vender retur.

syntes det er lidt overdrevet jeg udsætter da ikke mit barn for skade.. men bare at smide det ud.. Hmm. Det gør jeg ikke.

men tak for hjælpen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.