Million women march for endometriose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2014

Lykke:)

Yurie skriver:

Ja billeder inde fra en krop.. 

Ja.. Helt igennem forfærdelig og uretfærdig sygdom

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2014

TNBC

Lykke:) skriver:

Ja.. Helt igennem forfærdelig og uretfærdig sygdom

Ja.. 

Anmeld

13. marts 2014

tarkoflen

Der er desværre lidt for langt til Kbh, men jeg har lige set indslaget i aftenshowet og det var super godt!

Fedt at Semi Jan står frem, for det er en ret ukendt lortesygdom for at sige det mildt!

Da jeg blev opereret var det kun ca 5 år siden man begyndte at operere for det og ingen kendte til sygdommen. Det er nu 9 år siden jeg blev opereret og der er desværre stadig ikke ret mange der kender til den.

Håber snart der kommer noget mere fokus!

Anmeld

13. marts 2014

Lykke:)

tarkoflen skriver:

Der er desværre lidt for langt til Kbh, men jeg har lige set indslaget i aftenshowet og det var super godt!

Fedt at Semi Jan står frem, for det er en ret ukendt lortesygdom for at sige det mildt!

Da jeg blev opereret var det kun ca 5 år siden man begyndte at operere for det og ingen kendte til sygdommen. Det er nu 9 år siden jeg blev opereret og der er desværre stadig ikke ret mange der kender til den.

Håber snart der kommer noget mere fokus!

Ja, der må skabes opmærksomhed omkring den, så der forhåbentlig kan blive forsket endnu mere i det!

Nej, der er desværre alt for få der kender til den, og utrolig mange der har den uden at vide det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.