Nu sammenligner jeg lige med mig selv og noget, der skete i går.
Jeg talte nemlig med min læge om det i dag, og hun sagde, at det sagtens kunne lade sig gøre.
Jeg døjer jo med kronisk bækkenløsning og i går morges vågnede jeg med flere smerter end de tidligere dage. Så til aften da jeg skulle lave mad, gik det helt amok, jeg endte med at ligge hen over køkkenbordet og storhulke, så ondt gjorde det.
Jeg fik sat mig på en skammel, jeg har til samme formål, og jeg kan love dig, så gjorde det rigtigt rigtigt meget mere ondt. Stephan kommer ud til mig og står ved siden af, så ser jeg ikke mere, før han står og rusker i mig og råber af mig.
Jeg var besvimet. Jeg troede selv, at det var fordi jeg ikke kunne få luft igennem næsen, men blev da lidt urolig, da jeg - undskyld - havde snot og spyt i hele hovedet.
Jeg er noget sat op i øjeblikket med eksamen og alt for mange andre ting, så min læge fortalte, at det at blive stresset godt kan påvirke kroppen meget - i mit tilfælde til ekstra store smerter og deraf besvimelse - måske det er den stressede situation Elias mærker, og det så sætter spor i form af sygdom ved ham...
Jeg håber, at I får lidt ro på situationen, og det er godt, I har familie afdelingen ind over, det er rart med en støtte, hvis/når alt går i hårknude...
Du får lige et kæmpe kram og jeg sender positive tanker afsted til din lille familie