Reagere ved at blive syg ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

976 visninger
10 svar
6 synes godt om
13. marts 2014

MyLove E

Som mange er jer ved er jeg meget syg af depression.
Det var ved at gå den rigtige vej, men så tog de sygepenge og min praktik fra mig.
Det har slået mig HELT ud. Jeg er konstant bange og ked af det.
Dette kan ikke undgå at påvirke Elias, det har det også gjort.
Han begynder at sige" hold så op mor" eller "gå væk"
Hvis manden og jeg små skændes, råber han eller banker i bord eller tallerken.

Familie afdelingen er inde over, de siger det er fint som han reagere. Devil følge ham i børnehaven i et stykke tid.

Men han har faktisk været en del syg, sådan enkelte dage, med opkast eller feber.

Kan det også være en reaktion? Skal jeg snakke med læge eller familie afdelingen om det ????

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2014

Pcokate

MyLove E skriver:

Som mange er jer ved er jeg meget syg af depression.
Det var ved at gå den rigtige vej, men så tog de sygepenge og min praktik fra mig.
Det har slået mig HELT ud. Jeg er konstant bange og ked af det.
Dette kan ikke undgå at påvirke Elias, det har det også gjort.
Han begynder at sige" hold så op mor" eller "gå væk"
Hvis manden og jeg små skændes, råber han eller banker i bord eller tallerken.

Familie afdelingen er inde over, de siger det er fint som han reagere. Devil følge ham i børnehaven i et stykke tid.

Men han har faktisk været en del syg, sådan enkelte dage, med opkast eller feber.

Kan det også være en reaktion? Skal jeg snakke med læge eller familie afdelingen om det ????

Knus

Hvis børn bliver stresset m.m. Er det naturligt at reagere fysisk med vrede eller fx sygdom. 

Du kan sagtens fortælle fam. Afd. det, så har de det med når de hjælper jer

Anmeld

13. marts 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes også sagtens at du ka snakke med familie afd om det, og se hva de siger.

Men ellers så ved jeg også at der lige for tiden florere en masse sygdom, som bare lige hænge ved en enkelt dag eller to. Her har begge unger haft opkast af et par omgange, og de har begge haft enkelte dage med feber osv, så tænker at det også sagtens ka være årstiden osv! X

Anmeld

13. marts 2014

MyLove E

StineW79 skriver:

Syntes også sagtens at du ka snakke med familie afd om det, og se hva de siger.

Men ellers så ved jeg også at der lige for tiden florere en masse sygdom, som bare lige hænge ved en enkelt dag eller to. Her har begge unger haft opkast af et par omgange, og de har begge haft enkelte dage med feber osv, så tænker at det også sagtens ka være årstiden osv! X

Vil fortælle familie afd..

Ja det ved jeg godt at der er mange som er syge ;-)

Anmeld

13. marts 2014

MyLove E

Pcokate skriver:

Hvis børn bliver stresset m.m. Er det naturligt at reagere fysisk med vrede eller fx sygdom. 

Du kan sagtens fortælle fam. Afd. det, så har de det med når de hjælper jer

Tak for svar :-D Vil snakke med dem om det :-D

Anmeld

13. marts 2014

Dot D

Nu sammenligner jeg lige med mig selv og noget, der skete i går.

Jeg talte nemlig med min læge om det i dag, og hun sagde, at det sagtens kunne lade sig gøre.

Jeg døjer jo med kronisk bækkenløsning og i går morges vågnede jeg med flere smerter end de tidligere dage. Så til aften da jeg skulle lave mad, gik det helt amok, jeg endte med at ligge hen over køkkenbordet og storhulke, så ondt gjorde det.

Jeg fik sat mig på en skammel, jeg har til samme formål, og jeg kan love dig, så gjorde det rigtigt rigtigt meget mere ondt. Stephan kommer ud til mig og står ved siden af, så ser jeg ikke mere, før han står og rusker i mig og råber af mig.

Jeg var besvimet. Jeg troede selv, at det var fordi jeg ikke kunne få luft igennem næsen, men blev da lidt urolig, da jeg - undskyld - havde snot og spyt i hele hovedet.

Jeg er noget sat op i øjeblikket med eksamen og alt for mange andre ting, så min læge fortalte, at det at blive stresset godt kan påvirke kroppen meget - i mit tilfælde til ekstra store smerter og deraf besvimelse - måske det er den stressede situation Elias mærker, og det så sætter spor i form af sygdom ved ham...

Jeg håber, at I får lidt ro på situationen, og det er godt, I har familie afdelingen ind over, det er rart med en støtte, hvis/når alt går i hårknude...

Du får lige et kæmpe kram og jeg sender positive tanker afsted til din lille familie

Anmeld

13. marts 2014

stjernehimmel

Kram til dig herfra...

Men kære lillebror reagere i stressede situationer, ubehagelige situationer og når han har det psykisk skidt ved at få hovedpine, opkast, feber, mavekrampe eller dårlig mave...

Så fysisk kan det godt komme til udtryk på den måde... prøv at læg mærke til om der sker noget der udløser det, når han bliver syg....(jeg  ved det er svært, men det kan givet gode svar man kan arbejde med hvis man oplever et sammenhæng)

Anmeld

13. marts 2014

MyLove E

Dot D skriver:

Nu sammenligner jeg lige med mig selv og noget, der skete i går.

Jeg talte nemlig med min læge om det i dag, og hun sagde, at det sagtens kunne lade sig gøre.

Jeg døjer jo med kronisk bækkenløsning og i går morges vågnede jeg med flere smerter end de tidligere dage. Så til aften da jeg skulle lave mad, gik det helt amok, jeg endte med at ligge hen over køkkenbordet og storhulke, så ondt gjorde det.

Jeg fik sat mig på en skammel, jeg har til samme formål, og jeg kan love dig, så gjorde det rigtigt rigtigt meget mere ondt. Stephan kommer ud til mig og står ved siden af, så ser jeg ikke mere, før han står og rusker i mig og råber af mig.

Jeg var besvimet. Jeg troede selv, at det var fordi jeg ikke kunne få luft igennem næsen, men blev da lidt urolig, da jeg - undskyld - havde snot og spyt i hele hovedet.

Jeg er noget sat op i øjeblikket med eksamen og alt for mange andre ting, så min læge fortalte, at det at blive stresset godt kan påvirke kroppen meget - i mit tilfælde til ekstra store smerter og deraf besvimelse - måske det er den stressede situation Elias mærker, og det så sætter spor i form af sygdom ved ham...

Jeg håber, at I får lidt ro på situationen, og det er godt, I har familie afdelingen ind over, det er rart med en støtte, hvis/når alt går i hårknude...

Du får lige et kæmpe kram og jeg sender positive tanker afsted til din lille familie

Mange tak for svar..

Jeg reager faktisk selv sådan. Da min far skulle begraves fik jeg næste 40 i feber.

Jeg har snakket med min mand om det om i dag. Han synes jeg er over bekymret.
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre..

Anmeld

13. marts 2014

MyLove E

stjernehimmel skriver:

Kram til dig herfra...

Men kære lillebror reagere i stressede situationer, ubehagelige situationer og når han har det psykisk skidt ved at få hovedpine, opkast, feber, mavekrampe eller dårlig mave...

Så fysisk kan det godt komme til udtryk på den måde... prøv at læg mærke til om der sker noget der udløser det, når han bliver syg....(jeg  ved det er svært, men det kan givet gode svar man kan arbejde med hvis man oplever et sammenhæng)

Men det gør jeg også selv.

Jeg synes jo at det har været slem den sidste måneds tid. Hvor jeg har haft det rigtig skidt...

Min mand siger jeg bare er over bekymret. ..

Anmeld

13. marts 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeg ville hellere fortælle familie afd for meget og så lade dem tage stilling end at tænke at det nok ikke er vigtigt og så det senere viser sig at det var vigtigt...

så jeg ville stille og roligt fortælle dem at han jo lige har været syg i nogle dage hvor han havde det sådan og sådan... og så tage den derfra udfra hvad de siger og spørger om

Men ja når man først har ramt hullet og falder så skal der ingenting til at man betvivler sig selv og alt hvad man siger og gør og alle omkring en bliver analyseret og testet inde i ens hovede...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.