Strømperbukser fra Føtex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
9 svar
2 synes godt om
12. marts 2014

Nadia&Daniel

Grå = str. 3-4 år
Pink = str. 3-4 år

FORSKELLEN?? - det grå par hedder Babystrømperbukser 3-4 år og de pink hedder Børnestrømperbukser 3-4 år

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2014

Lykke:)

Nadia&Daniel skriver:

Grå = str. 3-4 år
Pink = str. 3-4 år

FORSKELLEN?? - den grå par hedder Babystrømperbukser 3-4 år og de pink hedder Børnestrømperbukser 3-4 år

Meget mærkeligt!!

Anmeld

12. marts 2014

EnGodMor

Grå = str. 3-4 år
Pink = str. 3-4 år

FORSKELLEN?? - det grå par hedder Babystrømperbukser 3-4 år og de pink hedder Børnestrømperbukser 3-4 år

Det er fordi nogle børn er kæmpe store i tre til fire års alderen. 

Og andre er mikro små i tre til fire års alderen

Spøg til side, . . . Mon ikke det kan være en fejl fra fabrikkens side af

Anmeld

13. marts 2014

SandraXOXO

Sådan er det også med tøj købt i hm ind i mellem.. Hvis man køber en baby bluse str 92 og en børnebluse str 92 kan der være vildt meget forskel på str og det samme med deres jersey leggings :-D lidt skørt..

Anmeld

13. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Med SÅ meget forskel kan jeg kun tro det er en fejl fra fabrikkens  side/forkert mærke der er sat i.

har også oplevet forskel i h&m's tøj, men aldrig mere end maks 4cm. (Hvilket også er rigeligt til at ungerne så ikke kan passe det ordenligt)

Anmeld

13. marts 2014

Nadia&Daniel

Mor11 skriver:

Med SÅ meget forskel kan jeg kun tro det er en fejl fra fabrikkens  side/forkert mærke der er sat i.

har også oplevet forskel i h&m's tøj, men aldrig mere end maks 4cm. (Hvilket også er rigeligt til at ungerne så ikke kan passe det ordenligt)

Det er sådan ved dem alle (har købt mange par) Og dem som jeg har snakket med, oplever det også. Synes bare det er lidt for dårligt de ikke skriver mere på pakken end baby -eller børnestrømperbukser og så størrelsen.

Anmeld

13. marts 2014

Nadia&Daniel

EnGodMor skriver:

Det er fordi nogle børn er kæmpe store i tre til fire års alderen. 

Og andre er mikro små i tre til fire års alderen

Spøg til side, . . . Mon ikke det kan være en fejl fra fabrikkens side af

Se mit tidligere svar

Anmeld

13. marts 2014

Muffinmus

vi har oplevet det...købte babystrømpebukser str 0-1 år til den mindste, de var mega små...købte så alm strømpebukser til den hende str 1-2 år og de var mega store så min pige på 4 dengang kunne passe dem...

Skisme ikke til at regne med.

Anmeld

13. marts 2014

Team Putte

Nadia&Daniel skriver:

Grå = str. 3-4 år
Pink = str. 3-4 år

jeg ville tage dem tilbage til føtex, vise dem problemet og kræve pengene retur for dem der er forkerte.. De plejer at have en god kundeservice i føtex

Anmeld

13. marts 2014

Aabye

Jeg har også oplevet det med strømpebukser der...

Jeg har et par i står 68/74... Dem kan min 3 årige passe.. :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.