En gamers problem....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
5 svar
2 synes godt om
12. marts 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

AARGGGHHHH HADER når man under passwordoprettelse åbenbart har fået ramt forkert et sted undervejs uden at opdage det...

endda begge gange man skal skrive det...

iihhh....

skulle lave en account og så fik jeg 6 gange at det ikke passede med password...

så jeg gik ind og lavede reset og satte det til det samme igen da jeg syntes det var et supergodt password...

prøvede så igen at logge ind og fik samme svar med forkert password...

*mumble grumble* Småhamrende i tastaturet lavede jeg reset IGEN og satte det til noget andet der var nemmere at skrive mens jeg bandede under mit vejr og bed tænderne sammen..

jeg begyndte da ikke at smide med mappen eller hamre tastaturet særlig hårdt i det mindste...

tror jeg er blevet bedre til at håndtere vredesmonstret efter vi fik sønnen...

bare for 5 år siden så skulle kæresten muligvis have dukket sig for så var der fløjet ting rundt i lokalet i arrigskab...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2014

LilleSmølf

Ej, hvor jeg kender det! Især efter min shift-knap er begyndt ikke at fungere optimalt, så jeg tror jeg skriver stort bogstav, men nej...

Så er det godt at man er lidt nød til at styre sig når man har børn, ellers havde min computer sgu heller ikke haft det så godt pt

Anmeld

13. marts 2014

Eliza

Hva spiller vi??

Anmeld

13. marts 2014

Wampires

Lavede lige en account til Everquest 2

ellers spiller jeg af onlinespil: Diablo 3, World of Warcraft(når der er gratis tid pga jeg tidligere var betalende kunde ), Lord of The Rings Online, Rift.

Udover det spiller jeg alt fra Farming Simulator til Feeding frenzy

Anmeld

13. marts 2014

Eliza

Holy moly. Det var ik så lidt
Jeg har nok i at holde styr på mit wow

Anmeld

13. marts 2014

Wampires

Eliza skriver:

Holy moly. Det var ik så lidt
Jeg har nok i at holde styr på mit wow

haha

ja WoW stoppede vi begge med da der kom alt for meget stræberstress indover...

med det nye med battlepets så har det fanget mig igen og planen er at vi vil starte igen, men lige nu prøver vi at spare op til at komme af med kassekreditterne så det skal lige vente noget tid endnu

Men nyder da mine 10 gratis dage med mine chars når der er udvidelser specielt da min konto bliver upgraderet til at lade som om den har udvidelsen i de dage og efterfølgende vil det ikke være ligeså meget der skal hentes når det er jeg køber dem rigtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.