Øh, hvid miso pasta??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.034 visninger
5 svar
1 synes godt om
12. marts 2014

Muffinmus

Hvor filan købes det??? Det er til en ret med stegte ris, men aner ikke hvad det, om det kan købes i Føtex F.eks eller om det kan erstattes af noget andet smagsstof? Nogen der kan hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2014

Lykke:)

MariaE skriver:

Hvor filan købes det??? Det er til en ret med stegte ris, men aner ikke hvad det, om det kan købes i Føtex F.eks eller om det kan erstattes af noget andet smagsstof? Nogen der kan hjælpe?

Hvad er det???

Anmeld

13. marts 2014

Ammi

Jeg har også skulle bruge det en enkelt gang og der fandt jeg det i en kinesisk madbutik. Så hvis du har sådan en i nærheden så er det et forslag?

Anmeld

13. marts 2014

Muffinmus

Hm, det kan godt være der fines en eller to i Viborg et sted. Må se om jeg kan få tid til at lede tak.

miso er en slags pasta (smørelse) der kan bruges til F.eks asiatiske madlavning, mere ved jeg ikke

Anmeld

13. marts 2014

modesty

MariaE skriver:

Asiatiske supermarkeder. Jeg ved at Irma har den mørke, så de har muligvis også.

Anmeld

13. marts 2014

Muffinmus

har desværre ingen Irma her i Viborg, men må se de små butikker der ligger halvglemt i stræder og kældre:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.