Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor filan købes det??? Det er til en ret med stegte ris, men aner ikke hvad det, om det kan købes i Føtex F.eks eller om det kan erstattes af noget andet smagsstof? Nogen der kan hjælpe?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MariaE skriver: Hvor filan købes det??? Det er til en ret med stegte ris, men aner ikke hvad det, om det kan købes i Føtex F.eks eller om det kan erstattes af noget andet smagsstof? Nogen der kan hjælpe?
Jeg har også skulle bruge det en enkelt gang og der fandt jeg det i en kinesisk madbutik. Så hvis du har sådan en i nærheden så er det et forslag?
Hm, det kan godt være der fines en eller to i Viborg et sted. Må se om jeg kan få tid til at lede tak.
miso er en slags pasta (smørelse) der kan bruges til F.eks asiatiske madlavning, mere ved jeg ikke
Asiatiske supermarkeder. Jeg ved at Irma har den mørke, så de har muligvis også.
har desværre ingen Irma her i Viborg, men må se de små butikker der ligger halvglemt i stræder og kældre:-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128