Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lige en update herhjemme
Nikoline er nu 16 dage! Puha, tiden går ALT ALT ALT for stærkt!
Hun vejer nu 3750gram (3360 ved fødslen, og tabte sig til 3290) Så hun tager det på hun skal Dog er hun 54 lang, så hun må gerne få lidt mere sul på kroppen i forhold til kurven. Men hendes egen kurve følger hun fint. Så jeg skulle bare blive ved med at amme som jeg gør. Så håber vi at hun tager lidt mere på, eller lader være med at vokse så hurtigt Hun voksede lige 4 cm på 2 uger
Men ellers så sover hun meget. Mere om dagen end om natten Ikke helt så godt timet Men det er sådan at når de spørger til lillesøster i vuggestuen, svarer Lukas "Hun sover!" Nu må vi se hvor længe hun bliver ved med det. Det vender jo heldigvis
Nå men det blev lige en lang update Og så lige nogle billeder af hende det drejer sig om
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åååårh hun er da bedårende! Sikke et hår
Happiness skriver: Lige en update herhjemme Nikoline er nu 16 dage! Puha, tiden går ALT ALT ALT for stærkt! Hun vejer nu 3750gram (3360 ved fødslen, og tabte sig til 3290) Så hun tager det på hun skal Dog er hun 54 lang, så hun må gerne få lidt mere sul på kroppen i forhold til kurven. Men hendes egen kurve følger hun fint. Så jeg skulle bare blive ved med at amme som jeg gør. Så håber vi at hun tager lidt mere på, eller lader være med at vokse så hurtigt Hun voksede lige 4 cm på 2 uger Men ellers så sover hun meget. Mere om dagen end om natten Ikke helt så godt timet Men det er sådan at når de spørger til lillesøster i vuggestuen, svarer Lukas "Hun sover!" Nu må vi se hvor længe hun bliver ved med det. Det vender jo heldigvis Nå men det blev lige en lang update Og så lige nogle billeder af hende det drejer sig om
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128