Tysklandsferie med L på 15 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.181 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. marts 2014

Bertris

Vi skal afsted til tyskland på ferie i uge 27, med hele min familie også kæresten og Lilli på 15 mdr til den tid.

- er dog lidt i tvivl om hvordan vi skal gøre med tøj, bleer osv.

Lige nu får hun kun en flaske om dagen, som vi snart skal helt af med (hun bliver et år om 15 dage), men vi bliver i forvejen tæt pakket, så tænkte om man kunne købe bleer i tyskland i stedet f.eks.? hun plejer at bruge remas bleer
vi regner med at tage hendes klapvogn med, da hun nok får brug for en lur i ny og næ, så paraplyklapvognen er nok knapt så god at sove i
eller ville i tage paraply klapvognen?
Vi skal køre 4 voksne og Lilli i den bil vi skal have vores ting i, så der er ikke meget plads!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2014

TNBC

Bertris skriver:

Vi skal afsted til tyskland på ferie i uge 27, med hele min familie også kæresten og Lilli på 27 mdr til den tid.

Lige nu får hun kun en flaske om dagen, som vi snart skal helt af med (hun bliver et år om 15 dage), men vi bliver i forvejen tæt pakket, så tænkte om man kunne købe bleer i tyskland i stedet f.eks.? hun plejer at bruge remas bleer
vi regner med at tage hendes klapvogn med, da hun nok får brug for en lur i ny og næ, så paraplyklapvognen er nok knapt så god at sove i
Vi skal køre 4 voksne og Lilli i den bil vi skal have vores ting i, så der er ikke meget plads!

Jeg gætter på at hun er 17måneder?

altså jeg har oplevet børn der godt kan sove i en paraplybarnevogn, dog tog jeg ham op i toget, fordi han stod og rystede meget. Han var lige 2-2½år. 

Der er jo mange der tager til tyskland for at købe ting, så mon ikke man kan købe bleer. 

Tøj kommer jo an på vejret til den tid. 

Anmeld

12. marts 2014

TNBC

Bertris skriver:

Vi skal afsted til tyskland på ferie i uge 27, med hele min familie også kæresten og Lilli på 15 mdr til den tid.

Så lige at du ændrede alderen.

angående mad,se om hun får flaske til den tid,og det kan man sikkert også købe der, ellers fylder en pose ikke meget og så bare en eller to flasker. 

Anmeld

12. marts 2014

MyLove E

Bertris skriver:

Hej. Jeg skal lige være helt med er hun 1år eller 2år?
Du skriver hun er 27 mdr når i skal afsted og hun bliver 1år om 15dage?

Jeg ville købe bleer der nede. Har lidt med til tur selvfølgelig.
Og det er skide svært at pakke tøj til de små hoveder Men prøv at begrænse jer :-D Ved det er svært

Anmeld

12. marts 2014

Bertris

Yurie skriver:

Jeg gætter på at hun er 17måneder?

altså jeg har oplevet børn der godt kan sove i en paraplybarnevogn, dog tog jeg ham op i toget, fordi han stod og rystede meget. Han var lige 2-2½år. 

Der er jo mange der tager til tyskland for at købe ting, så mon ikke man kan købe bleer. 

Tøj kommer jo an på vejret til den tid. 

fik det rettet, ved ikke lige hvad der gik galt for hjernen med de der måneder
Tænkte mere på om nogen vidste om de havde nogle gode billig bleer, turde slet ikke bruge dem de havde på gran canaria fordi jeg var usikker på alt det med parfume lotion osv i bleerne

Synes den rigtige klapvogn virker "bedst" men hvis man kunne nøjes med paraplyklapvognen ville det være rart rent plads mæssigt

Anmeld

12. marts 2014

TNBC

Bertris skriver:

fik det rettet, ved ikke lige hvad der gik galt for hjernen med de der måneder
Tænkte mere på om nogen vidste om de havde nogle gode billig bleer, turde slet ikke bruge dem de havde på gran canaria fordi jeg var usikker på alt det med parfume lotion osv i bleerne

Synes den rigtige klapvogn virker "bedst" men hvis man kunne nøjes med paraplyklapvognen ville det være rart rent plads mæssigt

Jeg tror  der er stor forskel på bleer på gran canaria og tyskland. Og har da hørt flere der køber bleer med hjem fra tyskland, så køb derned og bare tag med til turen. 

Jo selvfølgelig er den rigtige bedst, men hvis man ikke har pladsen til det. 

det er jo heller ikke sikkert at hun sover så meget, eller at hun faktisk kan holde sig vågen meget og først sover i bilen eller hvor i skal bo?

Anmeld

12. marts 2014

Bertris

Jeg tror  der er stor forskel på bleer på gran canaria og tyskland. Og har da hørt flere der køber bleer med hjem fra tyskland, så køb derned og bare tag med til turen. 

Jo selvfølgelig er den rigtige bedst, men hvis man ikke har pladsen til det. 

det er jo heller ikke sikkert at hun sover så meget, eller at hun faktisk kan holde sig vågen meget og først sover i bilen eller hvor i skal bo?

tænker vi bliver lidt nød til at tage den rigtige ned, vi skal være meget ude i løbet af dagene

- men ja du har nok ret med hensyn til bleerne, de er nok mere strikse i tyskland end gran canaria

Anmeld

12. marts 2014

TNBC

Bertris skriver:

tænker vi bliver lidt nød til at tage den rigtige ned, vi skal være meget ude i løbet af dagene

- men ja du har nok ret med hensyn til bleerne, de er nok mere strikse i tyskland end gran canaria

I må jo se hvor meget plads der er. Du kan jo finde ok paraplybarnevogne. 

Men der er lidt tid at tænke over det endnu.  

Anmeld

12. marts 2014

Bertris

Yurie skriver:

I må jo se hvor meget plads der er. Du kan jo finde ok paraplybarnevogne. 

Men der er lidt tid at tænke over det endnu.  

vil ikke gå ud og investere i en ny paraply klapvogn

Anmeld

12. marts 2014

ano14316

Bertris skriver:

Det lyder trængt med 4 voksne og en autostol...

Jeg ville klart købe bleer i Tyskland, da de er billigere end i DK, men ikke sikkert du kan få Rema bleer hehe.. aner ikke om Rema eksistere i Tyskland..

Jeg ville også tage rigtig klapper med..

Hvis der er luft i budgettet tror jeg simpelthen jeg ville priotere mere plads i bilen og så kunne 2 tage toget... Det kunne også evt være dig og Lilli så skal hun ikke sidde så længe i autostol...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.