Forum Horsens svømmehal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. marts 2014

Annemette07

Nogen der har erfaringer med dem? Der står de har varmtvandsbassin men er det varmt nok og er luften varm så baby kan komme med uden af fryse?

Vi var nemlig i weekenden på weekendophold på et feriested og der var hverken vandet eller luften varm trods det var et sted for familier og småbørn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2014

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Annemette07 skriver:

Nogen der har erfaringer med dem? Der står de har varmtvandsbassin men er det varmt nok og er luften varm så baby kan komme med uden af fryse?

Vi var nemlig i weekenden på weekendophold på et feriested og der var hverken vandet eller luften varm trods det var et sted for familier og småbørn

Hej,

Vi er der jævnligt, og ja, det er varmt nok til baby.

Der er rigtig gode forhold dernede.

God fornøjelse.

Anmeld

12. marts 2014

Annemette07

2skønnebørn skriver:

Hej,

Vi er der jævnligt, og ja, det er varmt nok til baby.

Der er rigtig gode forhold dernede.

God fornøjelse.

Mange tak for svar :-)

Anmeld

12. marts 2014

Mivsen

Det er super godt.

Det er altid der vi tager hen når vi skal et smut i svømmehallen. Dejligt varmt..

Anmeld

12. marts 2014

pussekat

hejsa
da jeg må kom i vand være vi der ind og det er dejlig varme da og jeg/vi elsker at kom i der varmevand da men lige p.t må jeg ikke da jeg er ved at få hud af på hele kroppe så der skal gå et år før man må kom ind og jeg ska undet kniv igen på tirsdag og kan sige jeg her gigt i hele kroppe og det hjælp på at kom i varmevand 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.