jeg er så bange.... operation i hjernen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. marts 2014

Anonym trådstarter

Hejsa..

Skriver som anonym, da venner og dele af familien intet ved endnu..

Har epilepsi, og døjer meget med anfald, har prøvet så meget forskellig medicin - ringede frustreret til min sygeplejeske igår - hun lytter og vi snakker frem og tilbage hvor hun siger jeg kan se at lægen har den 10 marts skrevet brev til dig omkring kirurgi 

han har snakket om at det nok var næste skridt på vejen, men havde dæleme ikke regnet med at skridtet allerede var nu her....

ved som ik hvad jeg vil med dette indlæg, har bare 1000 tanker, er mega bange og kan slet ik forholde mig til der..

der sidder vel ikke nogle som har været igennem sådan en operation eller kender nogle som evt vil dele deres erfaringer med mig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2014

TrineMine86

Anonym skriver:

Hejsa..

Har epilepsi, og døjer meget med anfald, har prøvet så meget forskellig medicin - ringede frustreret til min sygeplejeske igår - hun lytter og vi snakker frem og tilbage hvor hun siger jeg kan se at lægen har den 10 marts skrevet brev til dig omkring kirurgi 

han har snakket om at det nok var næste skridt på vejen, men havde dæleme ikke regnet med at skridtet allerede var nu her....

ved som ik hvad jeg vil med dette indlæg, har bare 1000 tanker, er mega bange og kan slet ik forholde mig til der..

der sidder vel ikke nogle som har været igennem sådan en operation eller kender nogle som evt vil dele deres erfaringer med mig??

Hvad er det for en operation? 

Anmeld

12. marts 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Har ikke været igennem noget lignende, men jeg ville ikke lige gå igen uden at give dig et kram 

Øv for en skræmmende situation at stå i. Krydser fingre for at du kan få noget information og blive mere tryg ved tanken.

Anmeld

12. marts 2014

Skouboe

Har du prøvet en ketogen diæt som fx LCHF kost? En af mine veninder har en søn med svær epilepsi og hun har fået af vide fra hospitalet at hun skal begrænse hans indtag af kulhydrater mest muligt, det har holdt ham næsten fri for anfald i årevis.

http://www.kostdoktorn.se/kategori/sjukdomar/epile psi

Anmeld

12. marts 2014

Anonym trådstarter

TrineMine86 skriver:

Hvad er det for en operation? 

det er en tindingelaps operation

Anmeld

12. marts 2014

Anonym trådstarter

TanyaGR skriver:

Har ikke været igennem noget lignende, men jeg ville ikke lige gå igen uden at give dig et kram 

Øv for en skræmmende situation at stå i. Krydser fingre for at du kan få noget information og blive mere tryg ved tanken.

mange tak skal du have, det var sød af dig

Anmeld

12. marts 2014

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Har du prøvet en ketogen diæt som fx LCHF kost? En af mine veninder har en søn med svær epilepsi og hun har fået af vide fra hospitalet at hun skal begrænse hans indtag af kulhydrater mest muligt, det har holdt ham næsten fri for anfald i årevis.

http://www.kostdoktorn.se/kategori/sjukdomar/epile psi

hejsa..

mange tak for linket... kendte godt nok ik li denne hjemmeside, men har forsøgt med med noget ala dette, dsv uden effekt, eller det fungerede inden jeg fik vores barn, men siden har det ikke haft samme virkning... men utroligt hvad kosten kan gøre..

Anmeld

12. marts 2014

Skouboe

Anonym skriver:

hejsa..

mange tak for linket... kendte godt nok ik li denne hjemmeside, men har forsøgt med med noget ala dette, dsv uden effekt, eller det fungerede inden jeg fik vores barn, men siden har det ikke haft samme virkning... men utroligt hvad kosten kan gøre..

Jeg tænkte at det jo da i det mindste var et forsøg værd - hvilket du jo så tydeligvis også har tænkt Ærgerligt at det ikke længere har den ønskede effekt.

Og ja, det er utroligt hvad kosten betyder for end helbred og velvære

Anmeld

12. marts 2014

Lykke:)

Anonym skriver:

Hejsa..

Bare lige en krammer herfra

Anmeld

12. marts 2014

EnGodMor

Anonym skriver:

Hejsa..

Kender en på tæt hold, som lider af det samme. 

Vedkommende får fast medicin for det. 

Men er begyndt med til akupunktur, og har fået nogle små nåle fast i ørene, de har altså hjulpet. 

Bare akupunktur general har hjulpet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.