Graviditetstest hos lægen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.564 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. august 2009

otlitrom

Har idag ringet til lægen, da mens. er udeblevet og jeg har en "underlig" fornemmelse i kroppen. Har haft kvalme i 10-14 dage, og har i samme periode haft spændinger i underlivet og alle mulige andre ting, der kunne være tegn på "gevinst"

For 3 dage siden, og igen idag, har jeg testet negativ. Har ingen tegn på mens., hvilket jeg plejer at have. Er nogle gange sengeliggende i dagene op til..

Ringede til lægen og spurgte om de evt. ku tage en blodprøve, og svaret var "Næh, du mener vel en urin-prøve..." øhh.. Nu er jeg forvirret? Er det normalt at lægen "kun" tager urin-prøve? Jeg troede at blodprøven var mere sikker...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2009

BinaMor

jeg skulle aflevere en urin prøve..

Anmeld

6. august 2009

Valle81

Hejsa:0)

Ja de er helt normalt at man kun får taget en urinprøve.

det er først til første lægeundersøgelé,. hvor man får slkrevet vandrejournal, at der bliver taget blodprøve:0)

Knus fra Christina, som håber du får en positiv test. Husk at nogle er meget langsomme til at danne HCG, som er det stof der giver udslag i positiv graviditetstest.

Anmeld

6. august 2009

otlitrom

tak, så er jeg mere rolig.

Jeg blev bare lidt sur på sekretæren, fordi hun talte til mig, som om jeg var dum.. Jeg ved jo ikke noget, jeg troede bare det var en blodprøve..

Håber også på positiv, efter 16 måneders forsøg...

Skal nok skrive, når jeg har været dernede. Men regner ikke med noget, eftersom jeg selv testede negativ i morges...

Anmeld

6. august 2009

Jules

kitty skriver:

tak, så er jeg mere rolig.

Jeg blev bare lidt sur på sekretæren, fordi hun talte til mig, som om jeg var dum.. Jeg ved jo ikke noget, jeg troede bare det var en blodprøve..

Håber også på positiv, efter 16 måneders forsøg...

Skal nok skrive, når jeg har været dernede. Men regner ikke med noget, eftersom jeg selv testede negativ i morges...

Jeg kunne først teste positiv efter 8 dages udebleven menstration... Så mon ikke du får to streger her en af dagene...

Anmeld

6. august 2009

Nanna1985

Jeg er en af dem, som er længe om at kan teste positiv.. Jeg er mellem 6-7 uger henne før jeg får en positiv test..

Held og lykke ved lægen  Håber at du er gravid

Anmeld

6. august 2009

otlitrom

Jules skriver:

Jeg kunne først teste positiv efter 8 dages udebleven menstration... Så mon ikke du får to streger her en af dagene...

Håber jeg da!
Har aldrig haft denne fornemmelse i kroppen før, men tør heller ikke håbe.
Vi rejser sydpå på lørdag, så kan det være jeg kan slappe lidt af, og vente i lit adre omgivelser.. Bliver skør af at gå herhjemme, sygemeldt fra arbejde, grundet kvalme...

Anmeld

6. august 2009

Jules

kitty skriver:

Håber jeg da!
Har aldrig haft denne fornemmelse i kroppen før, men tør heller ikke håbe.
Vi rejser sydpå på lørdag, så kan det være jeg kan slappe lidt af, og vente i lit adre omgivelser.. Bliver skør af at gå herhjemme, sygemeldt fra arbejde, grundet kvalme...

fingre for dig Må i have heldet med jer

Anmeld

6. august 2009

otlitrom

Har været ved lægen..
Testede negativt.. igen..
Men hun mente nu at mine "symptomer" virkede ret sikre, og bad mig gå hjem og slappe af, tage på ferie og nyde det, og så komme igen om 10 dage.. Hun tror måske at HCG ikke er målbart endnu..
vi
Tak for tankerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.