Puha ! Føler mig splittet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
12 svar
1 synes godt om
11. marts 2014

Anonym trådstarter

Piger hjælp !

Jeg har nogle problemer jeg virkelig godt kunne bruge at snakke med nogen om uden der bliver dømt :/

Meen , jeg vil ikk fortælle om mine problemer her ! Frygt for visse personer kan se det .

Er der en venlig sjæl jeg må lufte mine tanker hos .. I private beskeder . En som ikk dømmer mig !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2014

liten-mamma

Anonym skriver:

Piger hjælp !

Jeg har nogle problemer jeg virkelig godt kunne bruge at snakke med nogen om uden der bliver dømt :/

Meen , jeg vil ikk fortælle om mine problemer her ! Frygt for visse personer kan se det .

Er der en venlig sjæl jeg må lufte mine tanker hos .. I private beskeder . En som ikk dømmer mig !!

Jeg er vidst en af de få personer der ingen ret har til at dømme andre, så du må gerne skrive til mig, hvis du har brug for at lufte dine tanker 

Anmeld

11. marts 2014

Anonym trådstarter

liten-mamma skriver:

Jeg er vidst en af de få personer der ingen ret har til at dømme andre, så du må gerne skrive til mig, hvis du har brug for at lufte dine tanker 

Det vil jeg meget gerne !

Må jeg gerne sende dig en privat besked i aften ? Når jeg har puttet mine børn ? Overskuddet lige nu til at skulle forklare mig selv det er der bare ikke :/

Anmeld

11. marts 2014

liten-mamma

Anonym skriver:

Det vil jeg meget gerne !

Må jeg gerne sende dig en privat besked i aften ? Når jeg har puttet mine børn ? Overskuddet lige nu til at skulle forklare mig selv det er der bare ikke :/

Det forstår jeg godt! 

Du skriver bare når overskuddet er der. Kram til dig

Anmeld

11. marts 2014

Anonym trådstarter

liten-mamma skriver:

Det forstår jeg godt! 

Du skriver bare når overskuddet er der. Kram til dig

Tak skal du have ..

Anmeld

11. marts 2014

Kamilla-m

Anonym skriver:

Piger hjælp !

Du er velkommen til at skrive 

Anmeld

11. marts 2014

B&J

skriv hvis hjertet har behov for at blive lettet

Anmeld

11. marts 2014

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Piger hjælp !

Du er velkommen, hvis du føler for det

Anmeld

11. marts 2014

MarianneRubi

Anonym skriver:

Piger hjælp !

Du skal være velkommen til at skrive
Jeg vil gerne lytte, og give dig feedback

Anmeld

11. marts 2014

Frk.S

Du må også gerne skrive til mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.