Lad mobilen ligge - giv rent vand til et barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2014

LilleSmølf

Wampires skriver:

den sender mig bare i ring med links...

intet sted jeg kan trykke start eller hente noget...

Spøjst Og du gør det fra en smartphone? Ellers sender den dig bare direkte ind på siden med info igen, hvis du gør det fra computer, etc.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2014

Clisolka

Den er installeret! Jeg er med  Jeg har dælme mange veninder som har deres mobil klistret til øret  Jeg har smidt linket på FB, og givet dem en udfordring 

Anmeld

12. marts 2014

Clisolka

Wampires skriver:

den sender mig bare i ring med links...

intet sted jeg kan trykke start eller hente noget...

Du kan finde den på Google Play - der hentede jeg den 

Anmeld

13. marts 2014

Lullaby

LilleSmølf skriver:

Der har ofte været tråde her omkring brug af telefoner og jeg tror de fleste af os i hvert fald en gang imellem er skyldige når det kommer til at bruge dem lidt for meget.

Men hvor meget er vi faktisk afhængige? Kan vi klare at lade telefonen ligge i 10 minutter hvis det hjælper et barn?

UNICEF har lavet en super smart "app", der i sin simpelthed går ud på at man går ind på  denne side via mobil, trykker start og så lader sin mobil ligge stille i 10 minutter.

For hvert 10 minuter bliver der doneret én dags ret drikkevand til ét barn. Så jo længere man kan lade mobilen ligge, jo mere bliver der doneret og jo flere børn kan få adgang til rent vand.

Og så kræver det faktisk absolut intet andet end at finde noget mere fornuftigt at lave end at tjekke baby.dk og facebook hele tiden

Jeg synes det er et fantastisk koncept og har sat mig for at dele hvor jeg kan, og jeg håber selvfølgelig at I vil både deltage og dele så vi kan få spredt ordet (:

Er det meningen at den skal loade Hele tiden? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.