Lige om lidt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

648 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. marts 2014

moaren

skal vi over til dagplejer igen.

Vi er i opstarten og har brug for et hurtigt råd. Knægten sover lige nu og vi skal gerne være hos dagplejer omkring kl. 10, så han skal (sandsynligvis) vækkes.

Spørgsmålet er, skal jeg trille ham derover i barnevognen og så vække ham derovre, eller skal jeg vække ham herhjemme og så tage bilen? Fordelen ved at tage bilen er, at så kan jeg hurtigere komme over og hente ham igen hvis han bliver meget ked. Planen er, at han skal være der en times tid alene. Fordelen ved at trille med barnevognen er, at han får sovet lidt mere.

Hvad siger i piger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2014

Francisca

Moaren skriver:

Vi er i opstarten og har brug for et hurtigt råd. Knægten sover lige nu og vi skal gerne være hos dagplejer omkring kl. 10, så han skal (sandsynligvis) vækkes.

Spørgsmålet er, skal jeg trille ham derover i barnevognen og så vække ham derovre, eller skal jeg vække ham herhjemme og så tage bilen? Fordelen ved at tage bilen er, at så kan jeg hurtigere komme over og hente ham igen hvis han bliver meget ked. Planen er, at han skal være der en times tid alene. Fordelen ved at trille med barnevognen er, at han får sovet lidt mere.

Hvad siger i piger?

Jeg ville lade ham sove og tage barnevognen

Anmeld

11. marts 2014

Trekløver(:

Moaren skriver:

Hvad siger i piger?

Jeg ville vække ham, så han lige når at vågne hjemme, og så tage bilen. Så når han lige at være med på hvad der skal ske

Anmeld

11. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Tag vognen, søvnen er vigtigst, især når han skal derover og opleve noget nyt

Anmeld

11. marts 2014

TNBC

Moaren skriver:

Hvad siger i piger?

Hvor meget har han sovet?? 

Jeg tænker hvis han kun skal være der en time, og så måske sover en halv time endnu, så får han jo ikke meget ud af det.

Anmeld

11. marts 2014

moaren

Jeg skrev til dagplejer og hun stemte på bilen. De skulle nemlig ud at få en tur når vi kom, så det ville være hurtigst 

Jeg vækkede knægten (efter 1 1/2 times søvn) og så kørte vi over til DP. Hun fik ham og satte ham straks i vognen. Jeg sagde farvel og smuttede. Min mave var fyldt med sommerfugle og var meget bekymret for hvordan vil ville gå. Heldigvis havde min kære søn ikke været ked af det og han var også glad da jeg hentede ham, så i morgen er planen at han skal spise middagsmad derovre. Håber det går lige så godt 

Tak for jeres kommentarer. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.