håber..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

242 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. marts 2014

Anonym trådstarter

så er det imorgen at tante rød ikke skal komme, men har de sidste 4 cyklus fået besøg af hende en eller to dage før hun enlig skulle komme, så håber og krydser for at hun ikke dukker op i dag eller de næste par dage, så jeg kan få lov til at stå med en positiv test..

har de sidste par cyklusser ingen tegn haft på hun kom, ingen mens smerter eller noget. er bare dukket op ud af det blå og så kom smerterne. og de sidste 2 dage har eg periode vis haft lidt ala mens smerter på en 5-10 min varighed og enlig kun om aften, kunne det være vi var heldige denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2014

Pcokate

Anonym skriver:

så er det imorgen at tante rød ikke skal komme, men har de sidste 4 cyklus fået besøg af hende en eller to dage før hun enlig skulle komme, så håber og krydser for at hun ikke dukker op i dag eller de næste par dage, så jeg kan få lov til at stå med en positiv test..

har de sidste par cyklusser ingen tegn haft på hun kom, ingen mens smerter eller noget. er bare dukket op ud af det blå og så kom smerterne. og de sidste 2 dage har eg periode vis haft lidt ala mens smerter på en 5-10 min varighed og enlig kun om aften, kunne det være vi var heldige denne gang

Anmeld

11. marts 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Uh spændende

For at tanten bliver væk og at der kommer to søde streger på testen!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.