Tiden flyver afsted

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.063 visninger
6 svar
4 synes godt om
11. marts 2014

liten-mamma

Hvor er det vildt at tiden kan gå så frygteligt stærkt! Ville ønske man kunne sætte livet på pause engang imellem

Nicoline er 14 mdr. på lørdag og jeg føler det var igår, at hun var en lille baby på kun 2 kg og 47 cm Tænk at hun har været så lille og skrøbelig. Når jeg ser nyfødte babyer, tænker jeg altid "Gud hvor er h*n lille", det er bare skræmmende at min Nicoline har været meget mindre.

Nyder hvert et sekund med hende og nyder at se hende vokse op, men hvor er det dog også hårdt og trist.

Hun er simpelthen så kærlig og hun gør nogle ting som virkelig bare smelter mit hjerte! Hun har en lille elefant bamse og den aer hun altid på snablen og siger "ae ae", hvorefter hun giver den er kram  Hun passer også så godt på sin dukke og sørger hele tiden for at den har sin sut eller sutteflaske i munden. 

Nu til lidt billeder. Tænk at hun har været så lille bitte puha 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2014

BigHope13

Åhh hvor er hun bare skøn

Anmeld

11. marts 2014

liten-mamma

BigHope13 skriver:

Åhh hvor er hun bare skøn

Tusind tak 

Anmeld

11. marts 2014

Lykke:)

liten-mamma skriver:

Hvor er det vildt at tiden kan gå så frygteligt stærkt! Ville ønske man kunne sætte livet på pause engang imellem

Nicoline er 14 mdr. på lørdag og jeg føler det var igår, at hun var en lille baby på kun 2 kg og 47 cm Tænk at hun har været så lille og skrøbelig. Når jeg ser nyfødte babyer, tænker jeg altid "Gud hvor er h*n lille", det er bare skræmmende at min Nicoline har været meget mindre.

Nyder hvert et sekund med hende og nyder at se hende vokse op, men hvor er det dog også hårdt og trist.

Hun er simpelthen så kærlig og hun gør nogle ting som virkelig bare smelter mit hjerte! Hun har en lille elefant bamse og den aer hun altid på snablen og siger "ae ae", hvorefter hun giver den er kram  Hun passer også så godt på sin dukke og sørger hele tiden for at den har sin sut eller sutteflaske i munden. 

Nu til lidt billeder. Tænk at hun har været så lille bitte puha 

Hun er bare så skøn!!!

Anmeld

11. marts 2014

Michelle21

Hvor er hun bare skøn 

Anmeld

11. marts 2014

liten-mamma

Lykke:) skriver:

Hun er bare så skøn!!!

Ja det synes jeg jo også  Tusind tak!

Anmeld

11. marts 2014

liten-mamma

Michelle21 skriver:

Hvor er hun bare skøn 

Mange tak  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.