Fosterbevægelser efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
5 svar
1 synes godt om
10. marts 2014

Anonym trådstarter

Hej tøser

Jeg fødte for snart 5 måneder siden.
De sidste 14 dages tid har jeg haft den der kuglefornemmelse af livmoderen samt en svag følelse af fosterbevægelser.
Jeg har ikke haft mens endnu og vi har beskyttet os med kondom hver gang, så jeg er ikke gravid.
Er der andre derude, der har oplevet sådan en fantomgraviditet efter deres fødsel, eller er det bare lille mig der er tosset?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2014

Roselil

Profilbillede for Roselil

Ja, jeg havde falske fosterbevægelser i ca. 2 år efter fødsel sådan on/off. Skide irriterende og det føltes SÅ livagtigt. Det skulle være dine organer, mave, tarme osv. Der rykker på plads igen. 

Anmeld

11. marts 2014

Anonym trådstarter

Roselil skriver:

Ja, jeg havde falske fosterbevægelser i ca. 2 år efter fødsel sådan on/off. Skide irriterende og det føltes SÅ livagtigt. Det skulle være dine organer, mave, tarme osv. Der rykker på plads igen. 

Tusind tak for svar!
dejligt at vide at jeg ikke er den eneste, for jeg var ski begyndt at tænke, at nu rablende det. Og fantastisk at du oven i købet også lige havde en fornuftig forklaring på fænomenet!

Anmeld

12. marts 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Hej tøser

De sidste 14 dages tid har jeg haft den der kuglefornemmelse af livmoderen samt en svag følelse af fosterbevægelser.
Jeg har ikke haft mens endnu og vi har beskyttet os med kondom hver gang, så jeg er ikke gravid.
Er der andre derude, der har oplevet sådan en fantomgraviditet efter deres fødsel, eller er det bare lille mig der er tosset?

Jeg har både oplevet det efter min første fødsel - og nu mærker jeg dem igen (6 mrd. siden jeg fødte) 

Efter hvad en læge fortalte mig, så er det tarmene der rumsterer rundt, og lægger sig på plads 

Anmeld

12. marts 2014

Mother-love

Anonym skriver:

Hej tøser

Det er ganske normalt. Det er dine tarme du kan mærke. Det er snart 3 år siden jeg fødte og jeg har dem stadig engang imellem

På mange måder synes jeg det er hyggeligt for det minder mig om tiden hvor jeg var gravid

Anmeld

12. marts 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Hej tøser

Jeg mærker stadig fantomspark efter at have født for knap 8 måneder siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.