Spiral...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. marts 2014

Muhmi

Ja sådan én fætter har jeg fået sat op i dag....  Virker måske underligt at jeg er glad for det, men NØJ hvor det løfter en hel del bekymringer om uønsket graviditet, helt væk fra mine skuldre... 

Vi vil gerne være gravide igen på et tidspunkt, men først om tre-fire år og siden jeg ikke kan tåle kondom og ikke vil have p-piller, så var det her den bedste måde at få det overstået på

Aaahhh.... Er sgu glad for de muligheder der er for at beskytte sig derude 

Er der egentlig nogle der ved hvornår vi må dyrke sex igen? Med det samme eller hva? Den generer jo ikke eller noget.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2014

Laulund87

Jeg er dælme også glad for min.. Har intet mærket til den. Har blødt uregelmæssigt, men det skulle jo være normalt det første stykke tid

Anmeld

10. marts 2014

Muhmi

Laulund87 skriver:

Jeg er dælme også glad for min.. Har intet mærket til den. Har blødt uregelmæssigt, men det skulle jo være normalt det første stykke tid

Har du også fået hormonspiral?

Anmeld

10. marts 2014

Laulund87

Muhmi skriver:

Har du også fået hormonspiral?

Ja

Anmeld

10. marts 2014

lineog4

Tror man må med det samme... er også glad for min,  men synes også det er lidt underligt for har ikke haft mens i over et år.... og har så haft birvirkning med det er rigtig svært ikke at tage på og tabe sig næsten en by i Rusland

Anmeld

10. marts 2014

Muhmi

Laulund87 skriver:

Ja

Okay... Min veninde der har haft hendes i et år snart er hele tiden bekymret for at hun er gravid fordi hun ingen menstruation får, så hun køber sig fattig i graviditetstest istedet for bind... Håber jeg får nogle små blødninger istedet for at den helt stopper, kunne sagtens gå hen og blive parnoid jo hehe

Anmeld

10. marts 2014

Muhmi

lineog4 skriver:

Tror man må med det samme... er også glad for min,  men synes også det er lidt underligt for har ikke haft mens i over et år.... og har så haft birvirkning med det er rigtig svært ikke at tage på og tabe sig næsten en by i Rusland

Eeeej, det må du jo ikke sige når nu jeg har store planer om vægttab  hehehe... Ej, er det ikke individuelt tror du? Nu er jeg jo meget overvægtig, så mon ikke det kan lade sig gøre?

Anmeld

10. marts 2014

lineog4

Muhmi skriver:

Eeeej, det må du jo ikke sige når nu jeg har store planer om vægttab  hehehe... Ej, er det ikke individuelt tror du? Nu er jeg jo meget overvægtig, så mon ikke det kan lade sig gøre?

Jo mon ikke det er indviduelt - har også fået meget mere kropshår bare for at skræmme helt ;-) (mørk skygge på overlæbe endda :-( )

Anmeld

10. marts 2014

Laulund87

Muhmi skriver:

Okay... Min veninde der har haft hendes i et år snart er hele tiden bekymret for at hun er gravid fordi hun ingen menstruation får, så hun køber sig fattig i graviditetstest istedet for bind... Håber jeg får nogle små blødninger istedet for at den helt stopper, kunne sagtens gå hen og blive parnoid jo hehe

Hehe jeg tror ikke jeg får det sådan for det er jo ret normalt den helt stopper når spiralen har siddet et stykke tid

Anmeld

10. marts 2014

LilleChelle

Jeg fik hormonspiral da Mathias var 2,5 måned gammel, jan. 13. 

Nåede ikke at få mens før, og nåede kun at få tre gange mens efter den blev taget ud igen 1. december 13 inden jeg var gravid igen. 

Så i princippet var jeg mens fri i næsten to år - og jeg ville nogle gange ønske at jeg havde haft den, for det gør altså lige at man ved man fungerer :p 
Mens er ofte en by i Rusland med hormonspiral  - jeg havde heldigvis ikke problemer med at jeg tog på, uren hud eller noget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.