Hotel i kbh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
8 svar
4 synes godt om
10. marts 2014

B&J

Mig og manden snakker lidt om vi vil ønske os en weekend ophold i KBH, men er der nogle der kan fortælle om nogle gode hoteller osv. det må gerne være tit på det hele da vi ikke har bil og skal tage tåget der over også kunne gå til det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2014

Katia Juul Skovgaard

B&J skriver:

Mig og manden snakker lidt om vi vil ønske os en weekend ophold i KBH, men er der nogle der kan fortælle om nogle gode hoteller osv. det må gerne være tit på det hele da vi ikke har bil og skal tage tåget der over også kunne gå til det hele

Jeg er blevet anbefalet Kong Frederik, sidder selv med samme idé.. Det er bare allerede om 3 uger og der holder budgettet ikke lige til deres priser

Sidder lige nu og kigger på det hotel der hedder "Hotel Løven", vores er kun en enkelt overnatning, så vi behøver ikke det helt vilde

Anmeld

10. marts 2014

MyLove E

B&J skriver:

Hotel guldsmeden på Vesterbrogade. Der er to, vi har været på det som ikke ligger lige ved vesterbro torv :-D

Det er rigtig hyggeligt :-D og tæt på hovedbanen og det hele ;-)

Anmeld

10. marts 2014

B&J

Katia Juul Skovgaard skriver:

Jeg er blevet anbefalet Kong Frederik, sidder selv med samme idé.. Det er bare allerede om 3 uger og der holder budgettet ikke lige til deres priser

Sidder lige nu og kigger på det hotel der hedder "Hotel Løven", vores er kun en enkelt overnatning, så vi behøver ikke det helt vilde

Ej hvor hyggeligt ej vi vil gerne torsdag til søndag eller sådan noget

jeg vil helt sikker gå ind og tjekke dem og mange mange tak

Anmeld

10. marts 2014

B&J

MyLove E skriver:

Hotel guldsmeden på Vesterbrogade. Der er to, vi har været på det som ikke ligger lige ved vesterbro torv :-D

Det er rigtig hyggeligt :-D og tæt på hovedbanen og det hele ;-)

Mange tak det vil jeg tjekke ud

Anmeld

10. marts 2014

Dianabk

B&J skriver:

Hotel kong artur
Vi har været der 2 gange og syntes rigtig godt om det.
Det ligget tæt på nørreport, ligr ved søerne og de har spa som man kan tilkøbe - super hyggeligt lille hotel og fantastisk morgen buffet.

Anmeld

10. marts 2014

B&J

Dianabk skriver:

Hotel kong artur
Vi har været der 2 gange og syntes rigtig godt om det.
Det ligget tæt på nørreport, ligr ved søerne og de har spa som man kan tilkøbe - super hyggeligt lille hotel og fantastisk morgen buffet.

Ej hvor lyder det helt igennem fantastisk

og mange tak

Anmeld

10. marts 2014

ESV

B&J skriver:

Jeg ved ikke hvad det koster men hotel Absalon har nogle fine værelser og ligger 3 min fra hovedbanegården

Anmeld

10. marts 2014

B&J

ESV skriver:

Jeg ved ikke hvad det koster men hotel Absalon har nogle fine værelser og ligger 3 min fra hovedbanegården

Jamen jeg er også mere ud i at finde nogle gode steder som andre har erfaring med så man kan ønske sig det

og mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.