Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dr. House skriver: Sikke en dejlig dreng i har. Det var måske det der skulle til før farfar fik fred, at han mødte sit barnebarn. Jeg er sikker på at han følger ham på tæt hold, og stadig er med ham i opvæksten.
Sikke en dejlig dreng i har.
Det var måske det der skulle til før farfar fik fred, at han mødte sit barnebarn. Jeg er sikker på at han følger ham på tæt hold, og stadig er med ham i opvæksten.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dianabk skriver: Hej alle.Min lille lækkerhed fyldte 5 uger igår syntes tiden går alt for hurtigt og han vokser bare helt vildt - men han er også en rigtig ædedolk ligesom sin far Og i skal da lige have en Update her imens jeg sider i solen og nyder en kop the og ham den lille sover ved siden af i sin lift Imorgen skal han til 5 ugers undersøgelse - er meget spændt på hvad han er oppe på. Sidst SP var her vejede han 4140 og var 54,5 cm, så det går stærkt Han har lige overstået sit første tigerspring, og sikke en glad og rolig baby jeg har fået igen.Han har nu fået øje på de små får i sin lift og uglen som hænger ude i siden, samt han smiler stort næsten hele tiden Han mistede desværre sin farfar D. 1/3 til kræft - farfar var den i familien som i flere år har efterspurgt et barnebarn, han nåede at møde ham 1 gang hvor han sad og nussede ham i panden med det største smil vi længe har set. Nu efter 10 års kamp fik han fred i sjælen og fik sit sidste hvile sted hvor vi nu kan besøge ham Heldigvis har vores lille frø kunne få vores smil frem og vores tanker hen på noget positivt. Den lille frø sover mellem 3-4 timer om natten i streg - utroligt man kan vågne og føle sig frisk efter så lidt søvn Om dagen sover han mellem 1 1/2 - 3 timer, også er det bare med selv at få en lille lur og ellers klare gøremålene herhjemme. Hans far tog ekstra ferie i starten til at være hjemme hos os. Han nåede tilbage på arbejd 2 dage og blev så sygemeldt grundet hans fars død. Så han har kunne hjælpe mig lidt og tage den lille om morgen så jeg har kunne få 1 - 2 timer mere Og nu til billed spam af vores lille vidunder
Hej alle.Min lille lækkerhed fyldte 5 uger igår syntes tiden går alt for hurtigt og han vokser bare helt vildt - men han er også en rigtig ædedolk ligesom sin far Og i skal da lige have en Update her imens jeg sider i solen og nyder en kop the og ham den lille sover ved siden af i sin lift Imorgen skal han til 5 ugers undersøgelse - er meget spændt på hvad han er oppe på. Sidst SP var her vejede han 4140 og var 54,5 cm, så det går stærkt Han har lige overstået sit første tigerspring, og sikke en glad og rolig baby jeg har fået igen.Han har nu fået øje på de små får i sin lift og uglen som hænger ude i siden, samt han smiler stort næsten hele tiden Han mistede desværre sin farfar D. 1/3 til kræft - farfar var den i familien som i flere år har efterspurgt et barnebarn, han nåede at møde ham 1 gang hvor han sad og nussede ham i panden med det største smil vi længe har set. Nu efter 10 års kamp fik han fred i sjælen og fik sit sidste hvile sted hvor vi nu kan besøge ham Heldigvis har vores lille frø kunne få vores smil frem og vores tanker hen på noget positivt. Den lille frø sover mellem 3-4 timer om natten i streg - utroligt man kan vågne og føle sig frisk efter så lidt søvn Om dagen sover han mellem 1 1/2 - 3 timer, også er det bare med selv at få en lille lur og ellers klare gøremålene herhjemme. Hans far tog ekstra ferie i starten til at være hjemme hos os. Han nåede tilbage på arbejd 2 dage og blev så sygemeldt grundet hans fars død. Så han har kunne hjælpe mig lidt og tage den lille om morgen så jeg har kunne få 1 - 2 timer mere Og nu til billed spam af vores lille vidunder
BigHope13 skriver: Åh hvor er han bare kær en rigtig lækkerbisken Kondolere med hans farfar
Åh hvor er han bare kær en rigtig lækkerbisken Kondolere med hans farfar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128