pris på barnevogn fra 2007

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
10 svar
8 synes godt om
10. marts 2014

Alexander&Lærke

Jeg er ved at gøre vores emmaljunga big star surprime barnevogn salgs klar, den er fra midt 2007. Sort og grå. Der er lift, madress, myggenet, brio regnslag, dyne, sele og evt sleebee posen også.

Den har altid stået i vores garage når den altså ikke har været i brug, har mest brugt den herhjemme og i området.

Den har desværre fået rustpletter her og der, det kan ses men det er kun kosmetisk. Den har ingen skader, pæn og ikke falmet.

Men selvfølgelig nogen år på bagen, men virker fuldstændig som da jeg købte den.

Vi er meget uenige om hvad den skal koste, min kæreste syntes den skal koste mindst 5000 kr, da den var dyrt fra start. Jeg har forsøgt at snakke ham lang fra den pris og sige vi skal prøve med 2500. Det syntes han er alt for lidt for en vogn som virker og med tilbehøret. Jeg mener vognen og liften kostet lidt lidt over 7000 da den var spritny, men de er blevet meget dyre siden og selvfølgelige nok også bedre. 

Hvad siger i skønne baby.dk bruger.????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg fik solgt min Emmajunga fra 2007 til 3100 kr. incl. lift, myggenet, sele, madrasser og pusletaske. Den var brugt til to børn og havde altid stået inde.

Jeg satte den til 3.900 kr. og endte på 3.100 kr.

Jeg sagde nej til rigtig mange som kun ville give 1.000-1.500 kr. for den.

Anmeld

10. marts 2014

anynom

Alexander&Lærke skriver:

Jeg er ved at gøre vores emmaljunga big star surprime barnevogn salgs klar, den er fra midt 2007. Sort og grå. Der er lift, madress, myggenet, brio regnslag, dyne, sele og evt sleebee posen også.

Den har altid stået i vores garage når den altså ikke har været i brug, har mest brugt den herhjemme og i området.

Den har desværre fået rustpletter her og der, det kan ses men det er kun kosmetisk. Den har ingen skader, pæn og ikke falmet.

Men selvfølgelig nogen år på bagen, men virker fuldstændig som da jeg købte den.

Vi er meget uenige om hvad den skal koste, min kæreste syntes den skal koste mindst 5000 kr, da den var dyrt fra start. Jeg har forsøgt at snakke ham lang fra den pris og sige vi skal prøve med 2500. Det syntes han er alt for lidt for en vogn som virker og med tilbehøret. Jeg mener vognen og liften kostet lidt lidt over 7000 da den var spritny, men de er blevet meget dyre siden og selvfølgelige nok også bedre. 

Jeg ville ikke give mere end 2000 kr for en barnevogn som er SÅ gammel - og så skulle den godt nok også være i flot stand. 

Anmeld

10. marts 2014

Jj1709

De koster 6500,- fra nye af idag.. 

Jeg ville tjekke genbrugs siderne igennem, og finde dem i samme stand og måske alder, som jeres, og så sætte prisen til det de står til.. 

Men tror personligt selv at det bliver svært at sælge en barnevogn der er så gammel, samt begyndt at ruste, til ret meget mere end 2000-2500,- 

Anmeld

10. marts 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Alexander&Lærke skriver:

Synes I skal sætte den til salg for 4000 kr. - dog skal I ikke forvente at få mere end 1500-2000 for den.
Man kan jo få en helt ny Emmaljunga Big Star Supreme for 5499 kr idag. - selvfølgelig skal man købe ekstra-udstyret, men synes at din kæreste er langt fra en realistisk pris. 

Personligt ville jeg aldrig give mere end 1500 kr for en vogn fra 2007, der havde fået lidt rust - heller ikke selvom de kun er kosmetisk. 

Anmeld

10. marts 2014

Alexander&Lærke

JulieWH skriver:

Jeg ville ikke give mere end 2000 kr for en barnevogn som er SÅ gammel - og så skulle den godt nok også være i flot stand. 

Jeg syntes selv den er rigtigt flot stand, men det synes man vel altid, den fejler intet og køre som ny. Nu er den jo SÅ gammel da vi har 4 år mellem vores børn. og den mindste er kun 2,5 så vi er jo først færdige med at bruge den, bare lige for at slå fast at den jo ikke bare har stået og samlede støv siden 2007. 

men tror jeg prøver med 2500 hvis jeg får lov og så ender vi nok på 2000,- det er også bedre end at den står i årevis. 

Anmeld

10. marts 2014

Alexander&Lærke

MoarHvidovre skriver:

Jeg fik solgt min Emmajunga fra 2007 til 3100 kr. incl. lift, myggenet, sele, madrasser og pusletaske. Den var brugt til to børn og havde altid stået inde.

Jeg satte den til 3.900 kr. og endte på 3.100 kr.

Jeg sagde nej til rigtig mange som kun ville give 1.000-1.500 kr. for den.

super fin pris, hvor gammel var vognen da du solgte den.... 

Anmeld

10. marts 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Alexander&Lærke skriver:

super fin pris, hvor gammel var vognen da du solgte den.... 

Den var fra efteråret 2007 og vi fik den solgt i foråret 2013, så der var den 5 1/2 år gammel. Hellere sætte prisen lidt for høj og så er der noget, at "slå" af prisen

Anmeld

10. marts 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Alexander&Lærke skriver:

Personligt ville jeg aldrig give 5000 for en brugt med lidt rust. Jeg har selv købt en helt ny netop pga at de fleste sætter dem ved det prisleje. Jeg synes at omkring 3000-3900 ville være fint. I kunne evt sælge sleebeen ved siden. 

Anmeld

10. marts 2014

isabellasmor

Alexander&Lærke skriver:

Jeg syntes selv den er rigtigt flot stand, men det synes man vel altid, den fejler intet og køre som ny. Nu er den jo SÅ gammel da vi har 4 år mellem vores børn. og den mindste er kun 2,5 så vi er jo først færdige med at bruge den, bare lige for at slå fast at den jo ikke bare har stået og samlede støv siden 2007. 

men tror jeg prøver med 2500 hvis jeg får lov og så ender vi nok på 2000,- det er også bedre end at den står i årevis. 

som en anden skriver, ville jeg nok også kigge efter på brugt siderne, hvad den slags vogn står til, ellers tror jeg ikke i får den solgt. jeg gad i hvert fald ikke hverken købe eller byde på en brugt vogn jeg ville kunne få billiger i en anden annonce. og selvom den er pæn er den gammel, og det er hvad jeg bla. ville kigge efter.

men prøv jer frem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.