Hej I søde piger...
Ih altså.. Tror bare jeg har brug for lidt luft på nuværende tidspunkt..
Jeg er i dag 33+3, og jeg mærker MASSER af liv hver eneste dag, blob vokser som den skal, og lidt mere til..

Blev for godt 14 dage siden vægt scannet til godt 2 kg.. Så det er jo super..
Men... Jeg fik for godt 14 dage siden konstateret gravidtetssukkersyge, og jeg tog mit blodsukker 7 gange om dagen i en uge... Ikke på et eneste tidspunkt var den over det den måtte være.. Og jeg spiste som jeg plejede.. Jeg har fået at vide at jeg skal passe på kulhydrater, da det åbenbart er dem jeg får for mange af.. Og så skal jeg holde igen med frugt.. Jeg var ved jordemoder 2 dage inden jeg fik det konstateret, og der snakkede vi en del om hvordan jeg får jern tilført i kosten da jeg ikke kan tåle at spise jernpiller lige i tiden (pga kvalme og efterfølgende opkast når jeg har taget dem)
Der siger hun til mig, spis masser af fibre! Ja, det er der jo så i brød, hvilket der også er er for mange kulhydrater i.. Ergo er jeg lige vidt??? Håber I kan følge mig?
Ih jeg synes jeg er SÅ frusteret og irriteret lige i tiden, over ALT.. Ovenikøbet kan jeg ikke længere føde på Hjørring sygehus ved en kendt jordemoder, pga af sukkersyge, så anbefalede Aalborg sygehus at jeg fødte hos dem.. Så jeg har IKKE en kendt jordemoder mere, det har ellers betyder meget for mig.. Men nu er den mulighed også væk..

Og oveni alt det her, så har jeg ondt..

Bækkenet, hofterne halebenet, og så har jeg kvalme mere eller mindre konstant..

Og sommetider mærker det til at Blob er ved at skrue sig neden ud..
Havde bare brug for lidt luft..

Og lidt opmuntrende ord fra jer søde piger..