Positiv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
10 svar
1 synes godt om
10. marts 2014

BabyDrømmer

Hej alle.

Er den har test positiv, min mand og jeg har prøvet længe at få et barn og blev insemineret for 4. gang, den 24/2. Så prøvet en test til morgen, den var svagt positiv, men da jeg gik ud og kigget på den igen 10 min efter var den tydelig positiv.

prøvet så 2 timer efter at tage en ny test med den er endnu svagere positiv. Men det bliver også mere og mere positiv som den ligger. 

Så er den positiv eller er den bare den store håb der gør jeg synes det?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2014

Starfish

BabyDrømmer skriver:

Hej alle.

Er den har test positiv, min mand og jeg har prøvet længe at få et barn og blev insemineret for 4. gang, den 24/2. Så prøvet en test til morgen, den var svagt positiv, men da jeg gik ud og kigget på den igen 10 min efter var den tydelig positiv.

prøvet så 2 timer efter at tage en ny test med den er endnu svagere positiv. Men det bliver også mere og mere positiv som den ligger. 

Jeg vil mene at den er positiv  

Anmeld

10. marts 2014

Lrm

Ser positiv ud 

Anmeld

10. marts 2014

BabyDrømmer

Håber virkelig

Anmeld

10. marts 2014

Mathilde

Positiv

Anmeld

10. marts 2014

et-ønske

Positiv

Anmeld

10. marts 2014

Miss Church

BabyDrømmer skriver:

Hej alle.

Jeg tror på den! 

for jer! 

Anmeld

15. marts 2014

BabyDrømmer

Fik klinikken til at tage en blodprøve for at være sikker. Den er god nok vi skal være forældre! 

Så lykkelig

Anmeld

15. marts 2014

Pcokate

BabyDrømmer skriver:

Hej alle.

2 streger med farve i inden for tid = positiv

Tillykke 

Anmeld

15. marts 2014

Frk.S

BabyDrømmer skriver:

Fik klinikken til at tage en blodprøve for at være sikker. Den er god nok vi skal være forældre! 

Så lykkelig

Tillykke. Hvor skønt for jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.