Testet sent positiv ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
9 svar
2 synes godt om
9. marts 2014

friis

Hej , 

nu er jeg ved at blive lidt irriteret igen .. Jeg havde egentlig indfundet mig med at det nok ikke blev i denne omgang , med alle de negative test . 

Men nu meldte venneparret sig lige og sagde de ventede sig - og så var det jeg begyndte at tænke igen om der rent faktisk kunne være en spire i maven 

Jeg er i dag på dag 52 i cyklus og ville hører jer af der først testede positivt sent , om hvor sent egentlig og om hvordan det var op til ? 

Forventede i også mens kom , og pludselig en dag var testen positiv - eller ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg havde affundet mig med at min konstante kvalme sikkert bare var en omgang influenza.. og da vi så nåede på uge 5 med kvalme besluttede jeg mig for at søge læge og bede om at de tog en g-test for mig for bare lige at udelukke det...

Jeg havde selv teste omkring uge 3-4 hvor den var negativ...

men uge 5+5 stod der en bragende positiv test hos lægen...

Anmeld

9. marts 2014

friis

Wampires skriver:

Jeg havde affundet mig med at min konstante kvalme sikkert bare var en omgang influenza.. og da vi så nåede på uge 5 med kvalme besluttede jeg mig for at søge læge og bede om at de tog en g-test for mig for bare lige at udelukke det...

Jeg havde selv teste omkring uge 3-4 hvor den var negativ...

men uge 5+5 stod der en bragende positiv test hos lægen...

Kunne du da stadig ikke teste positiv hjemme , altså inden du gik til lægen , eller forsøgte du ikke på det ? 

Anmeld

9. marts 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
friis skriver:

Kunne du da stadig ikke teste positiv hjemme , altså inden du gik til lægen , eller forsøgte du ikke på det ? 

Jeg forsøgte ikke igen

Jeg fik hormonbehandling med Pergotime og det kunne godt give kvalme som bivirkning så tænkte det bare var det

Anmeld

9. marts 2014

Frk.S

Nu har jeg ikke selv testet sent positivt, men jeg synes jeg har læst om nogen der først kan i uge 9 og sågar nogen der aldrig rigtig får en positiv test.

Har du testet for nylig?

Plejer din mens at være regelmæssig? Hvis den gør det, kunne du måske bede om at få taget en blodprøve...

Anmeld

9. marts 2014

Louise H.

Man har jo hørt om dem der aldrig tester positiv.
Måske du skulle få taget en blodprøve hos lægen?

Anmeld

9. marts 2014

stjernehimmel

Har simpelthen os givet op...

Knap 5 dage over tid, negativ test og ik så meget som skyggen af mens...

Forstår skisme godt du er frustreret især når du er SÅ langt over....

Jeg håber der er en dejlig positiv grund til at du ikke har fået din mens endnu 

Anmeld

9. marts 2014

friis

Jeg venter lige et par dage mere inden lægen - synes jeg læste sidst en dag at en fik mens på 51. dag .

testede vidst nok dag 49. om morgenen . 

Men kan blodprøve vise det hvis almindelige test ikke kan ? Skulle de ikk være så gode efterhånden ? 

Anmeld

9. marts 2014

Frk.S

friis skriver:

Jeg venter lige et par dage mere inden lægen - synes jeg læste sidst en dag at en fik mens på 51. dag .

testede vidst nok dag 49. om morgenen . 

Men kan blodprøve vise det hvis almindelige test ikke kan ? Skulle de ikk være så gode efterhånden ? 

Jo, testene er gode. Og langt de fleste som er gravide vil også kunne få en positiv test. Men der er altid undtagelser.

En blodprøve vil kunne give præcis svar, da der måles præcis mængde HCG i dit blod.

Anmeld

9. marts 2014

friis

Men man har da også hørt om dem hvor blodprøve var negativ , og de så alligevel var gravide .. 

Måske jeg bare skal vente lidt mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.