Blødning - menstruation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. marts 2014

Anonym trådstarter

Godmorgen piger!

Jeg har lige et spørgsmål omkring menstruation efter fødsel.
Jeg fødte for lidt over 6måneder siden, og er helt med på, at mens kan være ret uregelmæssig efter en fødsel, hvilket jo egentlig er meget logisk.
Det har den også været her, sidst gik der fx 50 dage mellem, (plejer at have en cyklus på omkring 30dage)
Men nu er jeg så begyndt at bløde igen, blot 13 dage efter første dag ved sidste mens.

Jeg har ikke mens. Smerter som jeg ellers plejer at have den første dag, og det er helt sikkert mere end pletblødning pga. Fx ægløsning.

Så mit spørgsmål er nu, om det er ligeså normalt at uregelmæssig mens ligeså vel kan være en meget kort!! Periode? - har nemlig altid kun forestillet mig det modsatte.
Eller om det kan være noget andet, om jeg evt. Har grund til bekymring eller om det er helt normalt!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2014

Mettefpigen

Det er helt normalt... du kan alt fra at bløde hver dag, til at bløde hverandre dag til slet ikke at bløde.... det tager op til et år :-)

Anmeld

9. marts 2014

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Det er helt normalt... du kan alt fra at bløde hver dag, til at bløde hverandre dag til slet ikke at bløde.... det tager op til et år :-)

Super, tusind tak for svar.

Synes bare det var lidt mærkeligt at jeg pludselig efter et halvt år begyndte at bløde tit, når jeg siden fødslen tværtimod har haft længe imellem, men godt at høre at det er normalt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.