melodi grand prix

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2014

TNBC

Mor11 skriver:

Meeeega ærgerligt at det lige er Basim der synger den sang, synes han bliver SÅ belastende når han får for meget fokus 

At de så også har stjålet Bruno Mars-stilen, er bare kikset synes jeg, men ja, synes det var den eneste jeg kunne huske efter alle 10numre var spillet, men har ikke stemt.

Den ville sikkert have været bedre, hvis der havde være en anden til at synge den, og så uden det der jungebogens ting i starten. Fordi jeg mistede helt fokus på selve sangen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Yurie skriver:

Den ville sikkert have været bedre, hvis der havde være en anden til at synge den, og så uden det der jungebogens ting i starten. Fordi jeg mistede helt fokus på selve sangen. 

Tror nu det er med fuldt overlæg at den starter med dét, da det er dét der skal hænge fast hos folk. Ligesom de snakkede om med "only teardrops" hvor den starter med omkvædet på fløjte

jeg synes nu ikk temaet er irriterende, det er jo bare en glad sang med et glad omkvæd. Og knap så vigtig tekst. 

Anmeld

8. marts 2014

TNBC

Mor11 skriver:

Tror nu det er med fuldt overlæg at den starter med dét, da det er dét der skal hænge fast hos folk. Ligesom de snakkede om med "only teardrops" hvor den starter med omkvædet på fløjte

jeg synes nu ikk temaet er irriterende, det er jo bare en glad sang med et glad omkvæd. Og knap så vigtig tekst. 

Jeg får bare lyst til at se/høre junglebogen, som jeg meget hellere vil høre. 

Jeg aner ikke hvad han sang, for jeg mistede fokus efter det i starten. Det kunne jeg i det mindste i de andre sange. 

Anmeld

9. marts 2014

Bare gæst

Jeg synes at det var et pænt kedeligt MGP i år, der var ikke rigtigt nogle sange jeg synes var vinderværdige og troede ville kunne få endnu en sejr hjem i det europæiske MGP.. Basims sang var ok.. måske en smule irriterende..

Nej, af alle sange der blev sunget i aftes må jeg sige at det var Emmelie de Forest sidste sang som var den bedste. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.