Isaak 10 måneder (+ det løse)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2014

liten-mamma

FrkZier skriver:

taaaaak

ja havde sgu heller ikke helt set den komme! Andreas skrev en sms til mig om at Isaak lige havde taget to skridt helt selv, jeg troede seriøst ikke på ham (måske også lidt benægtelse fordi jeg var sur over at være i skole og ikke så det) - havde virkelig ikke i min vildeste fantasti forestillet mig at min unge på 8.5mdr ville begynde at tage skridt helt selv

igen tusind mange tak

Nej synes også det er ekstremt sejt og vildt  Han vil bare frem i verden, den lille mand.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2014

Albertsen92

Allerede??????
Hold kæft han er lækker

Anmeld

22. marts 2014

FrkZier

Albertsen92 skriver:

Allerede??????
Hold kæft han er lækker

ja!!

taaaaak

Anmeld

22. marts 2014

FrkZier

liten-mamma skriver:

Nej synes også det er ekstremt sejt og vildt  Han vil bare frem i verden, den lille mand.

haha ja det må man da sige han vil

når jeg henter ham (eller når hans far gør) nede i dagplejen så kigger han på en, smiler og så løber han bare væk og gemmer sig

Anmeld

22. marts 2014

liten-mamma

FrkZier skriver:

haha ja det må man da sige han vil

når jeg henter ham (eller når hans far gør) nede i dagplejen så kigger han på en, smiler og så løber han bare væk og gemmer sig

Haha total bandit  Og man kan jo ikke lade vær med at trække på smile båndene af sådan noget 

Anmeld

22. marts 2014

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Hvor er han kær!

Lidt vildt han begyndte at gå så tidligt!

Min søn begyndte først så småt at kravle lidt efter De 9 mdr og kunne først tage sine første skidt som 14 mdr :-)

Det sjovt at se hvor forskellig børn udvikler sig :-)

Anmeld

25. marts 2014

FrkZier

skovrup skriver:

Hvor er han kær!

Lidt vildt han begyndte at gå så tidligt!

Min søn begyndte først så småt at kravle lidt efter De 9 mdr og kunne først tage sine første skidt som 14 mdr :-)

Det sjovt at se hvor forskellig børn udvikler sig :-)

taaaak

det er mega vildt, men han begyndte jo også allerede at kravle da han var 5mdr. så han har bare altid været ret hurtig, og når man tænker på tiden fra kravl til gå er det vel egentlig meget normalt; hvis man ser borte fra han var/er så ung

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.